کلوپ: نمی خواهم حرفی از بارسلونا بشنوم

لیورپول که در جنگ با سیتی برای قهرمانی لیگ برتر است، هفته بعد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف بارسا برود.

کلوپ: نمی خواهم حرفی از بارسلونا بشنوم

لیورپول فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. قرمزهای آنفیلد در نبرد سخت و سنگین برای قهرمانی لیگ برتر انگلیس با منچسترسیتی قرار دارند.

آنها روز گذشته 0-2 در زمین کاردیف پیروز شده و با یک بازی بیشتر، بار دیگر به صدر برگشتند. لیورپول هفته بعد در نوکمپ بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را نیز پیش رو دارد و می تواند برای دومین بار متوالی راهی فینال لیگ قهرمانان شود.

یورگن کلوپ در نشست خبری پس از بازی با کاردیف وقتی با سوالاتی راجع به بارسا روبرو شد، پاسخ داد:« نمی خواهم هیچ حرفی از بارسلونا بشنوم. این بازی نباید تمرکز ما از لیگ برتر را به هم بزند. الان فقط و فقط باید توجه ما به بازی روز جمعه برابر هادرسفیلد باشد. می دانم که خیلی ها دوست دارند در مورد بارسلونا از من سوال کنند ولی من پاسخی برای آنها ندارم. اگر در این شرایط، تنها انگیزه و تمرکز شما برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باشد، یعنی یک جای کارتان ایراد دارد.»

لیورپول هرگز در لیگ قهرمانان توسط بارسا حذف نشده است ولی آبی اناری ها با مسی انگیزه ای بسیار بالا برای راهیابی به فینال لیگ قهرمانان دارند و با توجه به اینکه قهرمانی شان در لالیگا تقریبا قطعی است، فشار کمتری نسبت به لیورپول احساس می کنند. این در حالی است که لیورپولی ها در تب و تاب رقابت با سیتی برای قهرمانی لیگ برتر به بازی حساس با بارسلونا رسیده اند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها