برخواه: در تمام اوزان ۸۹ کیلوگرم به بعد شانس قهرمانی داریم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: ما با شرایط خوبی قدم به مسابقات قهرمانی آسیا گذاشتیم و در اوزان ۸۹ کیلوگرم به بعد شانس کسب عنوان قهرمانی داریم.

برخواه: در تمام اوزان ۸۹ کیلوگرم به بعد شانس قهرمانی داریم

محمدحسین برخواه درباره سطح مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ بیان کرد: مسابقات در سطح بالایی در حال برگزاری است و تیم چین میزبان مسابقات در بهترین سطح ۲۰ سال اخیر خود قرار دارد. ما هم با شرایط خوبی قدم به مسابقات گذاشته‌ایم و ملی‌پوشان در وضعیت خوبی قرار دارند. خیلی امیدوار هستیم که ان شاالله نتیجه خوبی بگیریم.

برخواه در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند در کدام اوزان ملی‌پوشان شانس قهرمانی داشته باشند، گفت: ما در وزن ۸۱ کیلوگرم که مصطفی جوادی وزنه می‌زند از شانس کمی برخورداریم و از ۸۹ کیلوگرم به بعد در همه اوزان شانس قهرمانی داریم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که تیم قزاقستان شانسی برای رقابت وارد یا خیر، گفت: قزاقستان به قهرمانی نمی‌رسد. چین امتیازهای خوبی تا الان جمع کرده و ما توکلمان به خدا است و منتظریم ببینیم شرایط به چه شکل می‌شود و اگر چین اشتباهی کند ما از فرصت استفاده می‌کنیم. اما اگر چین همین روند را ادامه دهد بعید است از لحاظ امتیازی به آنها برسیم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه وضعیت بدنی ملی‌پوشان با توجه به مسافت طولانی که پشت سر گذاشتند تا به محل مسابقات برسند، راضی کننده است یا خیر تاکید کرد: خوب است و چهار نفری که در گروه اول بودند وضعیت خوبی دارند و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتند. گروه دوم هم فردا تمرینات خود را دنبال می‌کند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها