انتقاد بازیکن پیام خراسان از لیست کولاکوویچ

بازیکن تیم والیبال پیام مشهد می‌گوید: بازیکنان تیم ملی والیبال پیش از آغاز لیگ برتر مشخص شده‌اند و درخشش در لیگ برتر برای کولاکوویچ اهمیتی ندارد.

انتقاد بازیکن پیام خراسان از لیست کولاکوویچ

شهروز همایون‌فر در خصوص عملکرد تیم پیام مشهد در سوپر لیگ والیبال سال 97 اظهار کرد: پیام برای حضور در لیگ برتر97 فقط برای حضور در جمع هشت تیم برتر بسته شده بود. تیم ده روز پیش از آغاز لیگ شکل گرفت و تمرینات، در ابتدای راه شکل و شمایل خوبی نداشت. بازیکنان نیز یکی یکی به تیم اضافه می‌شدند. محمد موسوی نیز در انتها و پس از هفته اول لیگ به جمع‌مان ملحق شد.

وی افزود: با تمرینات خوبی که در طول فصل پشت‌سر گذاشتیم و به‌ وسیله حمایت‌هایی که شهرداری و شورای شهر مشهد از باشگاه داشتند، توانستیم به ثبات مدنظرمان دست یابیم که ما حاصل آن هشت پیروزی متوالی در نیم فصل نخست بود. در نیم فصل دوم به دلیل فشاری که از سوی فدراسیون به خاطر مشکلات سخت‌افزاری به تیم اعمال شد، دچار نوسان شدیم، اما در نهایت با وجود مشکلات فراوانی که داشتیم، توانستیم با شکست فولاد سیرجان ایرانیان به جمع چهار تیم سوپر لیگ ایران برسیم. در نیمه نهایی به قهرمان لیگ نتیجه را واگذار کردیم تا عنوان سومی مشترک لیگ برتر را از آن خود کنیم.

دریافت کننده تیم پیام مشهد ادامه داد: در ابتدا که پیام مشهد شکل گرفت، فکر نمی‌کردیم بتوانیم رتبه سوم لیگ برتر را به دست آوریم، اما با نمایش درخشانی که از خود به جای گذاشتیم، توانستیم به این مقام دست یابیم. تیم پیام در سه پست میان بهترین‌های لیگ برتر قرار گرفت. محمد موسوی به عنوان مدافع، امین علوی امتیاز آورترین بازیکن و خودم نیز به عنوان بهترین دریافت کننده لیگ برتر انتخاب شدیم.

همایون‌فر در خصوص وضعیت نماینده خراسان در لیگ برتر برای سال‌ آتی عنوان کرد: قطعا برای سال آتی ثبات خواهیم‌داشت، استخوان‌بندی تیم حفظ خواهد شد و چند بازیکن جایگزین به تیم اضافه خواهند شد. قطعا می‌توانیم در سال آتی نتایج درخشان‌تری کسب کنیم.

بازیکن تیم والیبال پیام مشهد در خصوص عدم دعوتش به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم کولاکوویچ فیلم هیچ یک از بازی‌های پیام را هم ندیده است، چه برسد به این که بازی‌های پیام را از نزدیک بخواهد تماشا کند.

شهروز همایون‌فر تصریح کرد: اسامی بازیکنان تیم ملی، پیش از آغاز لیگ برتر مشخص شده بود. بازیکنان تیم ملی مشخص هستند و کولاکوویچ به بازی‌های لیگ برتر اهمیتی نمی‌دهد. در این خصوص تنها من نیستم که گله دارم، امین علوی، مجبتی یوسفی از پیام مشهد و حسین امیری از پیکان هم به اردوی انتخابی دعوت نشدند. نمی‌گویم که باید به اردوی تیم ملی دعوت شویم و فیکس بازی کنیم، اما با توجه به بازی‌هایی که در لیگ انجام دادیم و عناوینی که کسب کردیم انتظار داشتیم حداقل به اردوی انتخابی دعوت شویم، اما دعوت نشدن چنین بازیکنانی نشان می‌دهد که بازی‌های لیگ برتر برای کولاکوویچ هیچ اهمیتی ندارد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها