واکنش سرمربی بسکتبال به اظهارات حامد حدادی

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: از وضعیت صمد نیکخواه بهرامی و سایر بازیکنان خبر دارم و با آنها در ارتباط هستم.

واکنش سرمربی بسکتبال به اظهارات حامد حدادی

در حالی به روزهای پایانی لیگ برتر بسکتبال نزدیک می‌شویم که با نظر سرمربی تیم ملی قرار است بازیکنان یک ماه بعد از پایان لیگ به استراحت بپردازند و سپس برای جام جهانی ۲۰۱۹ چین استارت بزنند.


البته حواشی تیم ملی بسکتبال کم هم نیست و در روزهای اخیر با اظهاراتی که حامد حدادی انجام داده، بیشتر هم شده است. سنتر تیم ملی بعد از بازگشت از لبنان در گفت‌وگویی صراحتا مهران شاهین‌طبع را خطاب قرار داده و از او پرسیده خودش عرق ملی ندارد یا سرمربی تیم ملی؟


۱۷ یا ۱۸ خرداد استارت می‌زنیم


برای حضور در ۲، ۳ تورنمنت به شورای برون مرزی درخواست دادیم و منتظر پاسخ آنها هستیم. هماهنگی های لازم صورت گرفته و در صورتی که تایید شود، برنامه های خود را اعلام می کنیم. ما از ۱۷، ۱۸ خردادماه با حضور ۲۱، ۲۲ بازیکن کار خود را آغاز می کنیم و تا شهریورماه که زمان برگزاری مسابقات است، کارمان ادامه خواهد داشت.


استراحت یک ماهه به بازیکنان لازم بود


تقریبا یک ماه بعد از پایان لیگ به بازیکنان استراحت می دهیم. به هر حال این نفرات چند سالی است که در حال بازی کردن به صورت مداوم هستند. البته ما کارمان را از چند هفته قبل شروع کردیم و قطع هم نخواهیم کرد. یکسری بازیکن جوان را به اردو آوردیم و کمپ ۱۰ روزه ای هم برای تیم آبی داریم. برای تیم اصلی هم به دلیل تقارن با ماه رمضان تصمیم گرفتیم حداقل ۴ هفته‌ای به آنها استراحت دهیم.


حضور مایک رستمپور در لیگ ایران مثبت است


مایک رستم‌پور تصمیم گرفت در لیگ بسکتبال ایران بازی کند. او در ترکیب نفت آبادان عملکرد خوبی هم داشته و به نظرم این اتفاق کمکش می کند تا با بسکتبال ایران آشنایی بیشتری داشته باشد. حضور این بازیکن را در لیگ ایران بعد از حضور در تیم ملی مثبت ارزیابی می کنم.

لیگ در مرحله پلی آف جذاب شد


در شروع لیگ با توجه به مشکلات اقتصادی که برای برخی تیم ها وجود داشت، خیلی مسابقات دلچسب نبود. بعضی از بازی‌ها در فصل عادی خیلی جذاب دنبال نمی‌شد. با این حال با شروع پلی آف و مخصوصا رسیدن به مراحل پایانی لیگ جذابتر شد و به نظرم در سطح قابل قبولی برگزار می شود.


از وضعیت صمد نیکخواه باخبرم


از وضعیت صمد نیکخواه بهرامی و سایر بازیکنان خبر دارم و با آنها در ارتباط هستم. از الان نمی‌توانم بگویم کدام بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود. به هر حال آنها تمریناتشان را دنبال می کنند و در نهایت ما با مشورت کادرفنی برترین ها را دعوت می کنیم.


جوابی به صحبت‌های حدادی نمی دهم


در رابطه با حرف های حامد حدادی نمی توانم چیز خاصی بگویم. من فقط به تیم ملی فکر می کنم و می گویم انشالله تیم ملی خوبی داشته باشیم. ما هدفمان حضور آبرومند در مسابقات جام جهانی است چون تیم های خیلی قوی در این رقابت ها هستند. کارمان سخت است و به همین خاطر تمرکزم باید روی کارم باشد. من فقط می توانم بگویم که بهترین ها به تیم ملی دعوت می شوند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها