امدادرسانی و اسکان ۲۷۰۰۰ هزار نفر از مردم حمیدیه توسط هلال احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با بیان اینکه ۲۷۵ تن کالا به ارزش ۷ میلیارد تومان هدایایی مردمی به استان خوزستان ارسال شده گفت: تاکنون ۲۷ هزار نفر در شهرستان حمیدیه امدادرسانی و اسکان داده شدند.

امدادرسانی و اسکان ۲۷۰۰۰ هزار نفر از مردم حمیدیه توسط هلال احمر کرمان

رضا فلاح صبح امروز در ستاد مدیریت بحران استان کرمان که با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه از 18 فروردین 76 نیروی امدادی هلال احمر استان کرمان در حمیدیه مستقر شده‌اند اظهار داشت: با وجودی که سطح آب در منطقه پایین آمده اما هنوز امکان سکونت در بعضی نقاط وجود ندارد.

وی با عنوان اینکه تاکنون 27 هزار نفر امدادرسانی و اسکان داده شدند گفت: 171 تن کالای امدادی به ارزش 5 میلیارد تومان از استان کرمان شامل پتو و چادر به حمیدیه ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با بیان اینکه 275 تن کالا به ارزش 7 میلیارد تومان هدایایی مردمی به استان خوزستان ارسال شده است افزود: حفظ کرامت انسانی برای ما بسیار مهم بود و تمام کالاهای ارسالی از استان کرمان نو بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز از شهرستان حمیدیه خارج می‌شویم بیان کرد: سختی کار در آنجا زیاد بود چرا که در آن منطقه از قبل هلال‌احمر وجود نداشت.

فلاح با بیان اینکه 130 میلیارد تومان کمک مردم از سراسر کشور به هلال‌احمر برای کمک به سیل‌زدگان نشان از اعتماد آنها است که در حال کمک‌رسانی و امدادرسانی هستیم گفت: در مجموع تاکنون 446 تن انواع کالای امدادی و کمک‌های مردمی به خوزستان ارسال شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها