حضور فعال و بدون شوآف «هدیه تهرانی» در مناطق سیل‌زده

میکائیل دیانی، روزنامه‌نگار و فعال رسانه با انتشار این عکس نوشت: هدیه تهرانی از همان روزهای اول سیل در گلستان در قالب یک فعال اجتماعی و از طریق یکی از سازمان های مردم نهاد شناسنامه دار ...

حضور فعال و بدون شوآف «هدیه تهرانی» در مناطق سیل‌زده

میکائیل دیانی، روزنامه‌نگار و فعال رسانه با انتشار این عکس نوشت: هدیه تهران ی از همان روزهای اول سیل در گلستان در قالب یک فعال اجتماعی و از طریق یکی از سازمان های مردم نهاد شناسنامه دار که آن سازمان هم در هماهنگی کامل هلال احمر بود و یکی از بخش های کار را دست گرفته بود؛ به منطقه اعزام شد. بدون اینکه بخواهد شوآف کند؛ بدون اینکه شماره حساب شخصی بدهد! تنها سرمایه اجتماعی خود را در اختیار نهادهای رسمی قرار داد تا کمک ها و توجه های بیشتری به سیل زدگان شود. هنوز هم بدون اینکه دنبال مانور تبلیغاتی باشد آنجا حضور دارد! این یک رفتار قابل تقدیر است.

ضمن اینکه باید از این بازیگر قدردان باشیم که یک فرآیند فرهنگی را به دیگر بازیگران هم معرفی می کند؛ به نظر می آید اگر همین یک نمونه را در کنار تبلیغ شماره حساب هلال احمر بجای حساب شخصی توسط چند نفر از بازیگران دیگر بگذاریم؛ نشان می دهد نقدها به فرهنگ شوآف سلبریتی ها هم در یکسال گذشته از زلزله کرمانشاه تا سیل های اخیر باعث رشد رفتاری این جریان هم شده است!

منبع: خبر فوری

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها