اجرای کنسرت خیریه گروه رستاک به نفع سیل‌زده‌گان در سنندج

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: هشتم اردیبهشت‌ماه کنسرت خیریه گروه رستاک به نفع سیل‌زده‌گان اجرا می‌شود.

اجرای کنسرت خیریه گروه رستاک به نفع سیل‌زده‌گان در سنندج

امین مرادی از اجرای کنسرت خیریه گروه رستاک به نفع سیل‌زده‌گان خبر داد و اظهار داشت: اجرای این گروه روز یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه در دوسانس 19 و 22 در محل سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج به‌روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه تمام درآمدهای ناشی از فروش بلیت در این دو اجراء به سیل‌زده‌گان کشور اختصاص می‌یابد، افزود: هنرمندان همواره به‌عنوان گروه‌های مرجع و تأثیرگذار در زمان‌های مورد نیاز پا به عرصه نهاده و اخیراً نیز در جهت کمک به حل مشکلات و معضلات مردم سیل‌ده به صورت‌های مختلف فعالیت کرده‌اند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: هنرمندان کردستانی در حادثه سیل اخیر با برگزاری برنامه‌های مختلف همدردی خود را اعلام و گوشه‌ای از مشکلات بوجود آمده برای هموطنان را مرتفع ساختند و در یک اقدام خیرخواهانه 37 اثر از هنرمندان مطرح این دیار در طرح ملی سیلِ مهربانی در تهران به حراج گذاشته شد و تمام درآمد آن به سیل‌زده‌گان اختصاص یافت.

وی یادآور شد: همچنین درآمد حاصل از اجرای ارکستر فیلارمونیک کردستان و نمایش «نگاهمان می‌کنند» به کارگردانی مازیار قبادی و برپایی نمایشگاه تجسمی هنرمندان از دیگر اقدامات انجام‌شده به نفع سیل‌زده‌گان بوده است.

مرادی گفت: علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند با مراجعه به سایت پارس بلیت به آدرس www.parsbelit.com و یا حضوری به فروشگاه آدم برفی و گیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها