ارکستر ملی و سالار عقیلی در کرمان به صحنه می‌روند

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان کرمان با بیان اینکه ارکستر ملی ایران برای نخستین بار در کرمان برگزار می‌شود گفت: اجرای این کنسرت با خوانندگی سالار عقیلی همراه است.

ارکستر ملی و سالار عقیلی در کرمان به صحنه می‌روند

وحید محمدی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کرمان با اشاره به اینکه ارکستر ملی ایران در سال 77 با پشتیبانی دفتر موسیقی وزارت ارشاد راه‌اندازی شده است اظهار داشت: کنسرت‌هایی که در کشور برگزار شده بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این ارکستر در دیگر کشورهای دنیا نیز برگزار شده است افزود: کرمان تاکنون از این اثر هنری بی‌نصیب بوده که قرار است ارکستر ملی ایران توسط انجمن موسیقی استان کرمان برگزار شود.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان کرمان با اشاره به اینکه این ارکستر در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در کرمان به مدت دو روز اجرای برنامه دارد گفت: اجرای این کنسرت با خوانندگی سالار عقیلی همراه است.

محمدی با بیان اینکه ارکستر، موسیقی فاخر کشور است که ترانه‌های حماسی ملی را ارائه می‌کند افزود: همه اعضای کنسرت و حدود 60 نفر نوازنده و رهبر ارکستر در کرمان حضور دارند.

وی با بیان اینکه اجرای ارکستر در کرمان بسیار سخت است و استاندار کرمان نسبت به این موضوع بسیار پیگیر بوده است عنوان کرد: این ارکستر قرار بود در میدان گنجعلیخان برگزار شود که فکر می‌کنیم مکان آن تغییر پیدا کند و امروز جلسه‌ای در فرمانداری کرمان به همین منظور برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها