کوچ ستاره‌های تراکتورسازی به استقلال

به نظر می‌رسد ماجراهای اخیر در تبریز برای تراکتورسازی، با کوچ ستاره‌های این باشگاه، گران‌تر از قبل تمام شود.

کوچ ستاره‌های تراکتورسازی به استقلال

تراکتورسازی تبریز که با حضور ستاره‌های فوتبال ایران موفق شده‌بود با نتایج خوب در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد، با اتفاقاتی که در بازی با سپیدرود در رشت رقم خورد، به حاشیه رفته و هر روز به نظر می‌رسد، بدتر از قبل در این حواشی غرق می‌شود.

بعد از شکست مقابل سپیدرود با گل‌های عجیب، مالک متمول تراکتورسازی با ادعای عمدی بودن اشتباهات فروزان، تیمش را بیش از قبل درگیر حاشیه کرد و کاری کرد تا استرس به ساق بازیکنان تیمش منتقل شود.

ایجاد استرس در تیم، در کنار حذف نام محسن فروزان و حضور اخباری ناآماده درون دروزاه در مقابل پیکان سبب شد تا شکستی دیگر برای تراکتورسازی در لیگ برتر ثبت شود. شکست مقابل پیکان اما به حواشی حول تراکتورسازی رنگ و بوی تندتری داد.

یکی از هواداران شاکی تراکتورسازی، با حضور در زمین چمن یادگار امام، با سیلی به صورت شجاعی، کاپیتان تراکتور و تیم ملی زد و همین موضوع بحران در تراکتور را وارد فاز تازه‌ای کرد. اشکان دژاگه، دیگر بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازان به هواخواهی رفیقش به سمت ضارب هجوم برد که البته با دخالت دیگران، دستش به هوادار عصبانی نرسید و ماجرا ختم به خیر شد.

حالا در فاصله چهارهفته تا پایان لیگ برتر، بسیاری از ستاره‌های تراکتورسازی دیگر تمایلی به حضور در این تیم ندارند و ترجیح می‌دهند از فصل آتی در تیمی به میدان بروند که اگر مرتکب اشتباهی هم شدند، به آنها انگ نزنند و بی‌استرس به فوتبال‌شان بپردازند.

در همین رابطه شنیده می‌شود، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، صحبت‌هایی هم با استقلالی‌ها داشته‌اند و بعید نیست راهی پایتخت شوند تا فصل بعد، شاگرد شفر باشند. البته گفته می‌شود با توجه به سن و سال بالای شجاعی، آبی‌پوشان خیلی تمایلی به جذب او ندارند و بعید نیست مسعود شجاعی راهی سایپا، تیم سابقش شود. در خصوص احسان حاج صفی هم گفته می‌شود او ترجیح می‌دهد اگر دوباره راهی لیگ یونان نشود، به سپاهان بازگردد.


تنها نکته باقیمانده در این میان، قرارداد سه ساله بازیکنان سرشناس تراکتورسازی با این تیم است که با احتساب لیگ هجدهم، 2 فصل از آن باقی مانده‌است. باید منتظر ماند و دید آیا بندی برای فسخ یک طرفه در قرارداد میان شجاعی و دژاگه با باشگاه گنجانده شده یا نه؟

با این تفاسیر باید گفت برنده بزرگ حواشی تبریز، سرخابی‌های پایتخت بودند که یکی جام قهرمانی لیگ هجدهم را احتمالا بالای سر خواهدبرد و دیگری، دو ستاره بزرگ فوتبال ایران را از آن خود خواهدکرد.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها