خسوس:‌قائدی هزاربار دیگر آن ضربه را بزند گل نمی‌شود

دروازه‌بان ماشین سازی تبریز گفت:‌ فکر می‌کنم رقابت خوب و داغی بین برزیلی‌ها در لیگ ایران وجود دارد.

خسوس:‌قائدی هزاربار دیگر آن ضربه را بزند گل نمی‌شود

فرناندو خسوس در مورد بازی هفته گذشته مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود. هدفمان گرفتن امتیاز بود و تمام تلاشمان را هم کردیم اما دقیقه 79 یک پاس از مرکز زمین، پشت دفاع ما به مهدی قائدی رسید. من سعی کردم با ایجاد تاخیر و بستن زاویه، پوشش پشت مدافعین را انجام بدهم. در موقعیت تک به تک با قائدی قرار گرفتم و با خط دفاعیمان فاصله داشتم.

خسوس در مورد اینکه برخی معتقدند این گل آفساید بود گفت:‌ خیر. گل قائدی آفساید نبود. من زاویه را تنگ کردم اما ضربه‌ای که او زد زد از آن ضرباتی شد که اگر هزاربار دیگر هم بزند، گل نمی‌شود. اگر نزدیک بدن بود می شد گرفت اما به هرحال منجر به گل شد. در این بازی چند موقعیت هم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم از جمله ثانیه 33 که روی جای خطا شد و داور از این خطا چشم پوشی کرد.

دروازه‌بان ماشین سازی در مورد اینکه آیا خودش را مقصر از دست رفتن امتیاز برای ماشین سازی می‌داند، گفت:‌ وقتی گل می‌خوریم، تیم گل می خورد. الان در جدول لیگ تیم ما دوازدهم است اما از نظر گل خورده جزو 4-5 تیم اولی هستیم که گل خورده کمی داریم. یعنی ساختار دفاعی ما خوب بوده است. من هم جزو آن ساختار دفاعی هستم. همیشه با این هدف وارد زمین می‌شوم که دروازه تیم را بسته نگه دارم به امید اینکه خطوط جلویی ما و هم تیمی‌های ما بتوانند نتیجه بازی را به نفع ما رقم بزنند.

وی در مورد اینکه هواداران استقلال اعتقاد داشتند که وقت کشی می‌کرده و به این مساله اعتراض شدید داشتند، گفت: من اصلا به دنبال وقت کشی و این کارها نیستم و حرفه ای هستم. حتی یک بار مربی به من گفت بازی را مدیریت کن می‌خواهیم تعویض کنیم اما من قبول نکردم چون واقعا این کارها را دوست ندارم. استقلال جزو تیم هایی است که گل زده زیادی دارد. بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. آن‌ها فکر می‌کردند ما حریف دست و پا بسته ای خواهیم بود و می‌آییم که راحت نتیجه را بدهیم اما چنین چیزی نبود. ما حتی اگر داور در ابتدای بازی آن خطا را می گرفت و بازیکن استقلال را اخراج می‌کرد، شاید می توانستیم برنده بازی باشیم.

خسوس در مورد مالکیت مشترک ماشین سازی و تراکتورسازی که باعث شده فشاری علیه تیمشان به وجود بیاید گفت: ما حرفه‌ای زندگی می‌کنیم و حرفه‌ای ورزش می‌کنیم.فکر می‌کنم این مسائل به من مربوط نمی‌شود و بهتر است وارد بحث مدیریت و مالکیت نشوم.

دروازه‌بان ماشین سازی در مورد جو ایجاد شده علیه محسن فروزان که هم پستی او به حساب می‌آید گفت:‌ همه آدم ها در زندگیشان اشتباه می‌کنند.اشتباه بعضی اوقات سهوی و بعضی اوقات عمدی است. این را خدا می‌تواند تشخیص دهد. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد برای باشگاه، بازیکنان و هوادران تراکتورسازی ختم به خیر شود.

وی در خصوص وضعیت قهرمانی و رقابت فشرده بین تیم‌های مدعی گفت: 4هفته مانده به پایان لیگ و فاصله تیم اول با تیم چهارم، 6 امتیاز است. فکر می کنم خیلی اتفاقات ممکن است بیفتد. پرسپولیس باید با تراکتورسازی و سپاهان بازی کند. هنوز 12 امتیاز باقی مانده است. شاید تیم چهارم اول بشود و تیم اول چهارم. هیچ چیزی مشخص نیست و پیش‌بینی قهرمان کار خیلی سختی است. قطعا دو سه هفته پایانی لیگ خیلی جذاب خواهد بود.

خسوس در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانند در پایان فصل رتبه تک رقمی به دست بیاورند گفت:‌ تمام تلاشمان این است که تک رقمی بشویم و از نظر عملکرد مثل نیم‌فصل اول که تیم دروازه‌بانی ما بهترین تیم دروازه‌بانی شد، سعی می‌کنیم که در نیم فصل دوم هم همین اتفاق بیفتد.

وی در مورد اینکه کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان در آستانه آقای گلی لیگ برتر ایران قرار دارد گفت:‌ یکی از ویژگی‌های فوتبال برزیل، صادرات بازیکن است. بازیکنان با استعداد زیادی از کشور ما در کشورهای مختلف هستند. یکی از آن‌ها می‌تواند پریرا مهاجم فولاد باشد. او نیز می‌تواند آقای گل شود و فکر می‌کنم رقابت خوب و داغی بین برزیلی‌ها در لیگ ایران وجود دارد.

خسوس در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند با توجه به عملکردی که مقابل استقلال داشتند، بازی با سایپا برایشان راحت باشد گفت:‌ ما بازی قبلی را باختیم. لباس‌هایمان را به همراه نتیجه کنار گذاشتیم. حالا آماده بازی با سایپا می‌شویم. به هر بازی برای بردن نگاه می کنیم. تمام تلاشمان این است که نتیجه بگیریم و برنده بازی باشیم. تمام فکرمان این است که به آن چیزی که مدنظر کادرفنی و باشگاه است یعنی تک رقمی شدن برسیم. این بازی اصلا راحت نیست. آن ها باخته‌اند و ما هم باخته‌ایم. هردو زخم خورده هستیم و فکر می‌کنم حتما بازی قشنگی خواهد شد.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها