بهترین عملکرد لیورپول در تاریخ لیگ برتر با کلوپ

لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ موفق شد به یک رکورد جالب توجه در زمینه کسب امتیاز در یک فصل دست یابد.

بهترین عملکرد لیورپول در تاریخ لیگ برتر با کلوپ

لیورپول با برتری مقابل کاردیف هم‌چنان امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ماند. جورجینیو فاینالدام و جیمزمیلنر از روی نقطه پنالتی برای لیورپول در این مسابقه گلزنی کردند.

این پیروزی باعث شد تا لیورپول جمع امتیازهای خود را در این فصل به ۸۸ امتیاز برسانند تا بهترین عملکرد قرمزها در تاریخ لیگ برتر ثبت شود. پیش از این کسب ۸۶ امتیاز در سال ۲۰۰۹ باعث شده بود تا تیم تحت هدایت رافائل بنیتس بهترین عملکرد را در تاریخ لیگ برتر از خودی به جای بگذارد.

حالا لیورپول ۳ بازی دیگر در لیگ برتر در پیش دارد و این در حالی است که منچسترسیتی با احتساب یک بازی عقب افتاده ۴ بازی دیگر در لیگ برتر خواهد داشت. در صورتی که سیتی تمام بازی‌های خود را با برد به پایان برساند قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

لیورپول جمعه شب باید در هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در خانه به دیدار هادرزفیلد برود و منچسترسیتی چهارشنبه همین هفته با منچستریونایتد دیدار حساسی خواهد داشت و در ادامه این تیم باید برابر برنلی قرار گیرد.

البته موفقیت‌های لیورپول و کلوپ به اینجا ختم نمی‌شود. این تیم توانسته است به عنوان یکی از چهار تیم مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان خود را مطرح کند که در این مرحله دیدار دشواری برابر بارسلونا خواهد داشت.

منبع: دیلی میرور

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها