مالک psg: قهرمانی دلپذیری بود

مالک باشگاه پاری سن ژرمن، ناصر الخلیفی بعد از قهرمانی زودهنگام این تیم در لیگ1 فرانسه به تمجید از تیمش پرداخت و قهرمانی در پایتخت فوتبال دنیا را برای PSG بسیار مهم دانست.

مالک psg: قهرمانی دلپذیری بود

بعد از آنکه پاری سن ژرمن دیشب موفق شد در خانه خود، استادیوم پارک دو پرنس پاریس، موناکو را با هت‌تریک ستاره جوانش کیلیان امباپه 3-1 از پیش رو برداشته و پنج هفته مانده به پایان رقابتهای لوشامپیونا قهرمانی خود در فرانسه را قطعی کند، ناصر الخلیفی، مالک این باشگاه بزرگ پاریسی، از همه دست‌اندرکاران تیمش تقدیر و تشکر کرد و این قهرمانی را افتخار بزرگی برای باشگاه دانست.

الخلیفی در سخنان خود از فرانسه به عنوان پایتخت فوتبال دنیا یاد کرد و گفت به دلیل قهرمانی فرانسه در جام جهانی این کشور در حال حاضر قطب فوتبال دنیا به حساب می‌آید و بنابراین، قهرمانی در لیگ چنین کشوری برای باشگاه او افتخار بزرگی است.

الخلیفی که تیمش در هفت فصل اخیر لوشامپیونا شش بار در این رقابتها به قهرمانی رسیده و دیشب هشتمین قهرمانی‌ تاریخش در فرانسه را جشن گرفت به خبرنگاران گفت:" قهرمانی در رقابتهایی معتبر و بزرگ مثل لوشامپیونا برای ما همیشه باعث افتخار است. لیگ1 اینجا در فرانسه اهمیت بسیار زیادی دارد و با توجه به اینکه فرانسه از تابستان گذشته که جام جهانی را فتح کرده قطب فوتبال دنیا به حساب می‌آید شکی نیست که لیگ فرانسه هم در دنیای فوتبال از جایگاه مهمی برخوردار است".

مالک پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" به همین دلیل بردن جامهای قهرمانی در این کشور بزرگ فوتبالی برای ما واقعا خوشحال‌کننده و افتخارآفرین است. به بازیکنان، سرمربی و کادر فنی تیم و همه کسانی که در پشت صحنه زحمت کشیدند تبریک می‌گویم و به خصوص از هواداران باشگاه به خاطر وفاداری و همه زحمات‌شان سپاسگزارم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها