امباپه: بازی‌های رئال را دنبال می‌کنم

مهاجم جوان پاری ‌سن‌ ژرمن اعتراف کرد که به خاطر علاقه‌ای که به زیدان دارد بازی‌های رئال مادرید را دنبال می‌کند.

امباپه: بازی‌های رئال را دنبال می‌کنم

کیلیان ام‌باپه در دیدار برابر موناکو درخشید و هر سه گل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند. پاری سن ژرمن در این دیدار خانگی توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

با این حساب ام‌باپه تعداد گل‌های خود را در فصل جاری به عدد ۳۰ رساند تا او به همراه لیونل مسی که توانسته ۳۳ گل به ثمر برساند تنها بازیکنانی در پنج لیگ معتبر اروپایی باشند که توانسته‌اند ۳۰ گل را در فصل جاری به ثمر برسانند.

ام‌باپه هم‌چنین نخستین بازیکن در تاریخ لیگ فرانسه است که توانسته با ۱۹ سال سن این تعداد گل را در طول یک فصل به ثمر برساند.

او بعد از پیروزی تیمش برابر موناکو، گفت‌: بسیار خوشحال هستم. فصل هنوز به پایان نرسیده است و می‌خواهم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانم. به شدت به پیروزی در دیدار امشب نیاز داشتیم و خوشبختانه به آن چه که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

ام‌باپه در بخش دیگری از سخنانش به حذف از لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و ادامه داد: حذف از لیگ قهرمانان اروپا وضعیت روحی بدی در تیم به وجود آورد. همه ما شوکه شدیم اما فوتبال مثل زندگی است و باید در هر شرایطی ادامه داد.

این بازیکن جوان در پایان صحبت‌های خود به احتمال حضورش در رئال مادرید اشاره کرد و در این باره گفت: من در پاری سن ژرمن هستم چرا که به پروسه این باشگاه اطمینان دارم. با پاری سن ژرمن قرارداد دارم. البته باید بگویم که بازی‌های رئال را به خاطر علاقه‌ای که به زیدان دارم دنبال می‌کنم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها