اگر مشکل جنسی دارید سیر و پیاز بخورید!

با استفاده از مواد غذایی خاصی می توان تقویت قوای جنسی را در مردان تجربه کرد.

اگر مشکل جنسی دارید سیر و پیاز بخورید!

چگونگی تقویت قوای جنسی یکی از مشکلات زوجین است که دائما به دنبال راهی برای حل آن هستند اما بهترین روش برای درمان این مشکل مصرف سیر و پیاز است سیر و پیار که دو ماده بسیار معجزه آسا هستند با مصرف آن ها می توان هم به تقویت قوای جنسی پرداخت و هم در مقابل بسیاری از بیماری ها واکسیناسیون شد مصف سیر و پیاز حتی توسط انبیا و اولیا و امام صادق نیز توصیه شده و این دو ماده ی خوراکی تاثیرات بسیار شگفتی بر بدن انسان دارند . چگونگی تقویت قوای جنسی را در این مطلب بخوانید.

یک پژوهشگر طب سنتی گفت: سیر قوت تریاقی دارد و ضد سم است مخصوصاً در افراد سرد و تر که دچار مشکلاتی در قوای جنسی و اعمال زناشویی هستند، بسیار مفید است.سید مهدی میرغضنفری درباره خواص سیر و پیاز اظهار کرد: پیاز باعث تقویت قوای جنسی و افزایش مایعات جنسی می‌شود, افراد دارای مزاج سرد که در این زمینه مشکل دارند، می‌توانند پیاز را همراه گوشت تفت داده و مصرف کنند.

وی افزود: بعد از مصرف پیاز می‌توان از آب انار استفاده کرد همچنین جویدن باقلا، مغزگردو ، نان برشته و جعفری بعد از پیاز باعث از بین رفتن بوی پیاز می‌شود.

این پژوهشگر طب سنتی تصریح کرد: اگر آب پیاز در گوش چکانده شود باعث رفع بعضی از سنگینی‌های سر و وز‌وز گوش و دفع بلغم‌ها و رطوبت‌های گوش می‌شود البته تشخیص و تجویز آن در این مورد با پزشک حاذق است.میرغضنفری متذکر شد: پیاز تشنگی را زیاد می‌کند, مصرف زیاد آن باعث نفخ, آروغ و مشکلاتدیگر می‌شود و بهتر است افرادی که دچار چنین مشکلاتی می‌شوند از مصرف پیاز پرهیز کنند.

وی گفت: سیر قوت تریاقی دارد و ضد سم است مخصوصاً در افراد سرد و تر که دچار مشکلاتی در قوای جنسی(Sexual power) و اعمال زناشویی هستند، بسیار مفید است؛ جویدن سیر پخته همراه با کندر برای تقویت بُن دندان‌ها و سرفه‌های مزمن و درد قفسه سینه بسیار مناسب است.

وانیل قبلا توسط پیوریتن‌هاممنوع شده بود چرا که یک محرک فوق‌العاده‌ی غریزه‌ی جنسی است‌. شما می‌توانید غذاها و خوراکی‌هایی درست کنید که چاشنی بیش‌تری دارند، چاشنی‌هایی مانند وانیل و دارچین، میخک، زنجبیل، سیر، و هل که همگی داروی مقوی غرایز جنسی هستند و شهوت فرد را افزایش می‌دهند. در واقع، وانیل هم یکی از مواد غذایی عالی برای تقویت قوای جنسی مردان است که باید بدانید و استفاده از آن را به منظور بهبود زندگی جنسی‌تان امتحان کنید!

منبع: پرشین وی

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها