‏عکس دیده نشده از برادر فرمانده جدید کل سپاه مصطفی سلامی امیر ارتش


1 اردیبهشت 1398 - 23:06
5cbcb8132193d_2019-04-21_23-06
‏عکس دیده نشده از دو برادر؛ یکی سرادر و فرمانده جدید کل سپاه(حسین سلامی) و دیگری امیر ارتش(مصطفی سلامی) را می بینید.

‏عکس دیده نشده از دو برادر؛ یکی سرادر و فرمانده جدید کل سپاه(حسین سلامی) و دیگری امیر ارتش(مصطفی سلامی) را می بینید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5cbcb8132193d_2019-04-21_23-06
1 اردیبهشت 1398 - 23:06

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
نورعلی جلالی 2 0 پاسخ 1398/2/4 -22:37

بسمه تعالی باسلام بنده بعنوان یک شهروندایرانی به سپاه وارتش کشورم می بالم وازخداوندسبحان برای همه ملت ایران وبخصوص برای سردارسلامی درمسئولیت ارزشمندش آرزوی موفقیت هرچه بهتر خواستارم. مرگبرامریکا،مرگبرمنافق

یا 3 2 پاسخ 1398/2/4 -20:03

فرماندهان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهان سپاه اسلام هستند ومانند مالک ا شتر نخعی بر دهان دشمنان اسلام و نظام اسلامی خواهند زد .امریکاوفرزندان معاویه ابوسفیان هیچ غلطی نمی توا نند بکنند .به ترامپ بگوئید برود پدرش را پیداکند

صادق رحیمی 4 2 پاسخ 1398/2/3 -00:21

آفرین بر شیر پاکی که این دو را پررانده ماشالله

مهدی یوسف زاده 6 1 پاسخ 1398/2/2 -15:44

زنده باد بر کسانی که خالصانه برا این کشور خدمت میکنند اجرکم عندالله

میرزائی 5 1 پاسخ 1398/2/2 -12:44

عالی.به فرمایش شهید صیاد شیرازی:ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی.

نورالدین امینی 7 4 پاسخ 1398/2/2 -04:30

سردارسلامی درسیل اخیر نشان دادکه شایستگی فرماندهی کل سپاه داردمخصوصآ وقتی به مردم سیل زده که عصبانی هم بودند گفت مافدایی شماهستیم اگربخوابیم جلو سیل نمیذاریم شما اذیت بشید خداوند نگهداررهبر حکیم وفرزانه وشجاعمان و کلیه برادران مخلص وشجاع سپاه وارتش وبسیجیانباشد

مهدي عساكره 10 1 پاسخ 1398/2/2 -02:29

بسم الله الرحمن الرحيم من يك عرب از ديار خوزستانم وباعث افتاخر است كه كشوري چو ايران دارم و باعث غرومه كه نيروهايي با ابهت همچو سپاه و ارتش دارم و سايه ي مقام معظم رهبري بر سرزمين مقتدر ايران مستدام باد درود بر ملت غيور ايررررراااان????????????????

امیرحسام 1398/2/2 -09:34

درود بر شما هموطن ایرانی عرب زبان.

رضا 7 2 پاسخ 1398/2/2 -00:24

خدا تمام خدمت گذتران را حفظ کنه

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
رئیس مجلس برای اقناع نمایندگان رابطانی دارد/ دنبال اصلاح‌طلب‌های ضعیف‌تر که برویم، مظلمه‌اش می‌ماند/ مجلس بعدی یکدست است و اصولگرا/ رابط مشخص رهبری برای ارتباط با سران قوا
پرفسور کردوانی: سیل از مدیریت سد می‌آید نه از خود سد/ تصور نکنیم که این بارندگی‌ها، تابستان بدون خشکسالی در پی دارد
باید از مردم عذرخواهی کنیم / از روزی که دنبال ژن برتر رفتیم، اصلاح‌طلبی هویت خود را از دست داد/  در خبرگان به کسانی رای دادم که دیناری قبولشان نداشتم/ شما که می‌گویید "رضاشاه روحت شاد"، از او چه سراغ دارید؟ چهار تا سد؟
احتمال کودتای آمریکا دانشجویان را به تسخیر سفارت وادار کرد/ دانشجویان براساس درک واقعیت‌ها اقدام کردند/ سازمان‌های بین المللی اذعان دارند که ایران به مذاکره پایبند بوده است
تمام حواشی تماس‌های تلفنی ترامپ؛ از قطع کردن بدون خداحافظی تا شایعه شنود روسها / روش ترامپ در گفتگوی تلفنی چیست و چرا اصرار دارد ایرانی‌ها با او تماس بگیرند؟
رفع حصر شروع شده اما تدریجی است/ تُن صدای رئیس‌جمهور و بردارش شباهتی ندارد/ رئیسی با روحانی، مثل ناطق با خاتمی رفتار کند
آماده ام با ترامپ در مقابل دوربین های تلویزیونی مذاکره کنم