‏عکس دیده نشده از برادر فرمانده جدید کل سپاه مصطفی سلامی امیر ارتش


1 اردیبهشت 1398 - 23:06
5cbcb8132193d_2019-04-21_23-06
‏عکس دیده نشده از دو برادر؛ یکی سرادر و فرمانده جدید کل سپاه(حسین سلامی) و دیگری امیر ارتش(مصطفی سلامی) را می بینید.

‏عکس دیده نشده از دو برادر؛ یکی سرادر و فرمانده جدید کل سپاه(حسین سلامی) و دیگری امیر ارتش(مصطفی سلامی) را می بینید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5cbcb8132193d_2019-04-21_23-06
1 اردیبهشت 1398 - 23:06

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
نورعلی جلالی 2 0 پاسخ 1398/2/4 -22:37

بسمه تعالی باسلام بنده بعنوان یک شهروندایرانی به سپاه وارتش کشورم می بالم وازخداوندسبحان برای همه ملت ایران وبخصوص برای سردارسلامی درمسئولیت ارزشمندش آرزوی موفقیت هرچه بهتر خواستارم. مرگبرامریکا،مرگبرمنافق

یا 3 2 پاسخ 1398/2/4 -20:03

فرماندهان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهان سپاه اسلام هستند ومانند مالک ا شتر نخعی بر دهان دشمنان اسلام و نظام اسلامی خواهند زد .امریکاوفرزندان معاویه ابوسفیان هیچ غلطی نمی توا نند بکنند .به ترامپ بگوئید برود پدرش را پیداکند

صادق رحیمی 4 2 پاسخ 1398/2/3 -00:21

آفرین بر شیر پاکی که این دو را پررانده ماشالله

مهدی یوسف زاده 6 1 پاسخ 1398/2/2 -15:44

زنده باد بر کسانی که خالصانه برا این کشور خدمت میکنند اجرکم عندالله

میرزائی 5 1 پاسخ 1398/2/2 -12:44

عالی.به فرمایش شهید صیاد شیرازی:ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی.

نورالدین امینی 7 4 پاسخ 1398/2/2 -04:30

سردارسلامی درسیل اخیر نشان دادکه شایستگی فرماندهی کل سپاه داردمخصوصآ وقتی به مردم سیل زده که عصبانی هم بودند گفت مافدایی شماهستیم اگربخوابیم جلو سیل نمیذاریم شما اذیت بشید خداوند نگهداررهبر حکیم وفرزانه وشجاعمان و کلیه برادران مخلص وشجاع سپاه وارتش وبسیجیانباشد

مهدي عساكره 10 1 پاسخ 1398/2/2 -02:29

بسم الله الرحمن الرحيم من يك عرب از ديار خوزستانم وباعث افتاخر است كه كشوري چو ايران دارم و باعث غرومه كه نيروهايي با ابهت همچو سپاه و ارتش دارم و سايه ي مقام معظم رهبري بر سرزمين مقتدر ايران مستدام باد درود بر ملت غيور ايررررراااان????????????????

امیرحسام 1398/2/2 -09:34

درود بر شما هموطن ایرانی عرب زبان.

رضا 7 2 پاسخ 1398/2/2 -00:24

خدا تمام خدمت گذتران را حفظ کنه

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
همه چهره‌هایی که آیت‌الله یزدی آنان را نواخت / از "سلام" هاشمی تا نامه آملی / سناریوی هاشمی‌سازی دوم تا کجا پیش می‌رود؟
اصلاح‌طلبان اشتباهات بزرگی داشته‌اند / جهانگیری نماینده اصلاح‌طلبان در دولت نیست / لاریجانی پتانسیل ریاست‌جمهوری را ندارد / روحانی و خاتمی به طور مرتب دیدار می‌کنند / برای شکستن تحریم‌ها به یک دوم خرداد دیگر نیاز داریم
حیات بابک زنجانی در گروی بازگشت ۲میلیارد یورو است / او همچنان در انفرادی است و سلول لاکچری ندارد / اگر وزیر نفت سندی دارد، با صدای بلند اعلام‌کند
زنی که می‌تواند خلبان هواپیما باشد، چرا نتواند راننده موتور باشد / برخی مواجه‌ها با مسائل زنان، جفا به دین است
دکتر عارف هنوز هم یک چهره سیاسی نیست / مهمترین کار واعظی حفظ فاصله بین اصلاح‌طلبان و شخص رییس‌جمهور است/ نمی‌دانم جهانگیری در دولت چه می‌کند/ حوادث دی 96 شوک برای اصلاح‌طلبان بود
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید