کشف بیش از 5 هزار کیلوگرم شیر تقلبی در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف 5 هزار و 785 کیلوگرم شیر تقلبی طی عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

کشف بیش از 5 هزار کیلوگرم شیر تقلبی در فلاورجان

حسن نیکبخت با اشاره به کشف شیر تقلبی در فلاورجان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع شیرهای تقلبی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه نماینده دامپزشکی و شبکه بهداشت از محل تخلیه شیرها بازرسی به عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات فردی که قصد تخلیه شیرهای تقلبی و فاسد از داخل یک دستگاه خودروی کامیونت را داشت دستگیر شد.

نیکبخت بیان داشت: در بازرسی از کامیون مذکور مقدار 5 هزار و 785 کیلوگرم شیر تقلبی و فاسد کشف شد که تقلبی بودن شیرها توسط نماینده دامپزشکی و شبکه بهداشت تأیید و با دستور مقام قضایی نسبت به معدوم کردن آن‌ها اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: در این عملیات علاوه بر دستگیری راننده کامیون، عامل اصلی تهیه و توزیع شیرهای تقلبی و فاسد نیز دستگیر و هر دو متهم همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت مردم خطر قرمز پلیس هستند از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موارد با شبکه بهداشت و یا مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها