فردا؛

پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «پتروشیمی» و «مؤسسات مالی و اعتباری» برگزار می‌شود

فردا پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده‌های شرکت بازرگانی پتروشیمی و مؤسسات مالی و اعتباری برگزار می‌شود.

پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «پتروشیمی» و «مؤسسات مالی و اعتباری» برگزار می‌شود

فردا (دوشنبه) دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به فساد در شرکت بازرگانی پتروشیمی با حضور رضا حمزه‌لو متهم ردیف اول (مدیرعامل اسبق شرکت بازرگانی پتروشیمی) و ۱۳ متهم دیگر به ریاست قاضی مسعودی مقام در شعبه ۴ دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی برگزار می‌شود.

تاکنون ۴ جلسه از دادگاه پرونده شرکت پتروشیمی برگزار شده است و فردا پنجمین جلسه این دادگاه برگزار می‌شود.

همچنین؛ فردا پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به فساد در مؤسسات اعتباری البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی در شعبه سوم دادگاه مفاسد اقتصادی دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ متهمان ردیف اول و دوم این پرونده امیرحسین آزاد و حسن قریانی هستند که به اتهام فساد در شبکه بانکی کشور زندانی و جلسات دادگاه آن‌ها در حال برگزاری است.

به گفته قاضی صلواتی پرونده مؤسسات مالی و اعتباری ۳۵۳ جلد دارد و کل سرمایه گذاران این تعاونی‌ها ۹۱ هزار نفر هستند که ۶ هزار و ۳۶ نفر از سرمایه گذاران برای شکایت مراجعه کرده‌اند. گردش مالی تعاونی از تیرماه سال ۹۱ تا آذر ۹۶ گردش مالی ۴۳ هزار میلیارد تومان و از اردیبهشت ۹۴ تا اسفند ۹۶ گردش مالی ولیعصر ۱۷ هزار میلیارد بوده است. همچنین تعهد باقیمانده تعاونی البرز ایرانیان ۱۴۰۰ میلیارد و تعهد باقیمانده تعاونی ولیعصر ۲۵۰ میلیارد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها