عملیات راهسازی در گردنه «پای‌آستان» کوهدشت آغاز می‌شود

سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به استقرار راهداری استان گیلان در گردنه «پای‌آستان» این شهرستان گفت: عملیات راهسازی در گردنه جدید با ترک تشریفات شروع می‌شود.

عملیات راهسازی در گردنه «پای‌آستان» کوهدشت آغاز می‌شود

محمدرضا آزادبخت اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که معاون اقتصادی استاندار لرستان با مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام داده عملیات راهسازی در گردنه پای‌آستان آغاز می‌شود.

وی افزود: راهداری استان گیلان برای ایجاد تردد اهالی منطقه گراب در گردنه قدیم مستقر و به‌صورت همزمان نیز راه‌شکافی و انفجار مسیر جدید توسط اداره کل راه‌ و شهرسازی لرستان شروع می‌شود.

سرپرست فرمانداری کوهدشت عنوان کرد: تردد اهالی تا زمان بازگشایی گردنه جدید در راه جایگزین منطقه طرهان برقرار است و حتماً عملیات راهسازی در گردنه جدید در روزهای آینده با ترک تشریفات نیز شروع می‌شود.

جاده پای‌آستان که محور اتصالی کوهدشت به بخش طرهان با 17 هزار و 648 نفر جمعیت در سرشماری سال 85 است، به‌عنوان یکی از حادثه‌خیزترین راه‌های استان لرستان شناخته می‌شد، به‌طوری‌که هر ساله با بارندگی‌ها دچار ریزش و رانش سنگ‌ها می‌شد. این گردنه که از نظر شیب طولی و ریزش‌های متعدد برای تردد ایمن نبود در سیلاب فروردین امسال تخریب شده‌ است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها