افزایش ۱۲ درصدی تردد زائران به قم

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش ۱۲ درصدی تردد زائران به شهر قم نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰ هزار خودرو وارد قم شده‌ است.

افزایش ۱۲ درصدی تردد زائران به قم

سردار حسین اشتری بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مسجد مقدس جمکران در جمع خبرنگاران بیان کرد: تردد زائران به شهر قم نسبت به سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی داشته است.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰ هزار خودرو شامل خودروی سواری و اتوبوس وارد شهر قم شده است.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: با وجود حضور جمعیت بالا در مسجد مقدس جمکران خوشبختانه مشکل خاصی را شاهد نبوده‌ایم.

وی افزود: پایش هوایی از مسیرهای منتهی به شهر قم و محدوده مسجد مقدس جمکران انجام گرفته است که این پایش‌ها نشان می‌دهند که در جاده‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران اکنون ترافیک روان است.

کاهش ۳۰ درصدی تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی طی امسال

سردار اشتری گفت: از ابتدای سال تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی کاهش ۳۰ درصدی داشته است که امیدواریم با هماهنگی خوب میان پلیس و مردم شاهد کاهش هر چه بیشتر این حوادث باشیم.

وی اظهار کرد: از رانندگان عزیز تقاضا داریم که به توصیه‌های پلیس دقت بیشتری داشته باشند تا در ساعات باقیمانده از نیمه شعبان شاهد بروز مشکلات و حوادث نباشیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پنج هزار نیروی پلیس در نیمه شعبان در شهر قم به فعالیت و خدمت رسانی به زائران و شهروندان پرداخته‌اند که علاوه بر نیروهای استان قم، بخشی از نیروها از ستاد ناجا به این شهر اعزام شده‌اند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها