ازبک‌ها با نفوذ در در کرسی داوری کاظم زاده را بازنده اعلام کردند

سجادکاظم زاده نماینده وزن ۶۹ کیلوگرم کشورمان با ناداوری مقابل نماینده ازبکستان بازنده اعلام شد!

ازبک‌ها با نفوذ در در کرسی داوری کاظم زاده را بازنده اعلام کردند

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در حالی از سی ام فروردین ماه در شهر بانکوک آغاز شده است که تیم ملی بوکس کشورمان با ۹ ورزشکار و سه مربی به سرپرستی همایون اردلان در این رقابت ها حضور دارند.
اکبر احدی به عنوان سرمربی، علی مظاهری و افشین نادری مربیان تیم ملی بزرگسالان در این مسابقات هستند‌.

در این دوره از مسابقات ۱۹۹ بوکسور در بخش مردان و ١١۴ بوکسور در بخش بانوان از ۳۴ کشور حضور خواهند داشت. تیم ملی مردان کشورمان به ٩ بوکسور در این مسابقات حضور خواهد داشت اما در بخش بانوان نماینده ای نداریم.

امروز یک شنبه در وزن ۶۹ کیلوگرم سجاد کاظم زاده دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در ادامه با نماینده ازبکستان مبارزه کرد، کاظم زاده در یک دیدار بسیار جذاب حریف ازبکستانی را با ضربات فنی غافلگیر کرد، این رقابت در حالی در راند سوم به پایان رسید که همه حاضرین در سالن منتظر بودند تا دست نماینده کشورمان بالا برود اما متاسفانه داوران مبارزات جذاب کاظم زاده را نادیده گرفتند و در نهایت برنده دیدار نماینده ازبکستان اعلام شد.در این وزن ۲۱ بوکسور حضور دارند.

در ادامه مسابقات امروز در وزن ۶۰ کیلوگرم اشکان رضایی دور اول با قرعه استراحت روبرو است و در نخستین مبارزه باید با نماینده تایلند مبارزه کند. در این دیدار ۲۴ بوکسور حضور دارند.

در وزن ۸۱کیلوگرم حسین دانشور بازی اول با ویتنام مبارزه خواهد داشت، وی در صورت پیروزی با برنده فیلیپین و چین تایپه مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۱۷ مشت زن شرکت کرده اند.

در دومین روز از مسابقات در وزن ۷۵ کیلوگرم شاهین موسوی دور اول با نماینده کشور تایلند مبارزه کرد و موفق به شکست حریف خود شد. در این وزن ۱۹ بوکسور حضور دارند.

در وزن ۶۴ کیلوگرم امیر مسلم مقصودی دور اول با نماینده کشور سریلانکا مبارزه کرد و موفق به شکست این بوکسور شد. در این وزن ۲۲ بوکسور حضور دارند.

در وزن ۵۶ کیلوگرم سجاد محمدپور در نخستین مبارزه به مصاف نماینده قزاقستان رفت، در راند اول این دیدار محمودپور برنده این دیدار بود اما در پایان داوران نماینده قزاقستان را برنده اعلام کردند. در این دیدار ۲۴ بوکسور شرکت کرده اند.
ضمن اینکه در نخستین روز از مسابقات امید احمدی‌صفا نماینده وزن ۴۹کیلوگرم کشورمان مقابل حریفی از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

ایمان رمضان پور نماینده وزن ۹۱+کیلوگرم در نخستین مبارزه خود به مصاف بوکسور هندی رفت اما در نهایت بازی را واگذار کرد.

پوریا امیری در وزن ۹۱ کیلوگرم به مصاف نماینده قزاقستان و با شکست در این مبارزه از ادامه مسابقات کنار رفت.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها