کاهش محسوس دما در خراسان رضوی

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران که از روز پنج شنبه در این استان آغاز شده، بیشترین حجم بارشی را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دارد.

کاهش محسوس دما در خراسان رضوی

به گزارش مشهد فوری ، به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ، یحیی قائنی‌پور گفت: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از اواخر وقت سه‌شنبه 03 02 98 با نفوذ جریانات شمالی به استان انتظار می‌رود شاهد کاهش محسوس دما در خراسان رضوی باشیم، به طوری که در نواحی سردسیر و کوهستانی استان از اوایل وقت چهارشنبه تا پایان هفته جاری دمای حداقل شبانه به صفر تا 3 درجه سلسیوس زیر صفر نیز برسد.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از جمعه 6 اردیبهشت روند افزایش دما در استان پیش‌بینی شده، اما تا روزهای ابتدایی هفته آینده دمای حداقل شبانه همچنان در نواحی سردسیر بین 2 تا 5 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی بیان کرد: توصیه می‌شود برای جلوگیری از بروز خسارات احتمالی نسبت به تأمین سوخت، کنترل و تنظیم دمای گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و دامداری‌ها و نیز برای کاهش آسیب ناشی از سرمازدگی احتمالی به باغ‌ها‌ی کوهپایه‌ای مناطق سردسیر استان اقدام لازم معمول شود.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها