حضرت مهدی(عج) همواره به ما توجه دارند/ خواسته‌ی شما از حضرت قائم(عج) چیست؟


1 اردیبهشت 1398 - 12:57
filemanager/6/sargarmi/108043
خواسته‌ی اصلی شما از وجود مبارک حضرت مهدی موعود(عج) چیست؟ 

به گزارش خبر فوری، حضرت مهدی(عج) که امروز سالروز ولادت مبارکشان هم است خود در حدیثی فرموده اند:
فَاِنّا یحیطُ عِلمُنا بِأَنبائِكُم و لایعزُبُ عَنّا شَیءٌ مِن اَخباركُم.
ما از اوضاع شما کاملاً باخبریم و هیچ چیز از احوال شما بر ما پوشیده نیست. (بحارالانوار، ج ٥٣، ص ١٧٥)
ایشان همچنین فرموده اند: اِنّی اَمانٌ لِأَهلِ اِلأرضِ كما أَنَّ النُّجومَ اَمانٌ لِأَهلِ السّماء.
من برای اهل زمین أمن و أمانم همان گونه که ستارگان آسمان أمن و أمان اهل آسمانند. (بحارالانوار، ج ٧٨، ص ٣٨)
اکنون ما در دوره‌ای به سر می‌بریم که از رویت وجه مبارک حضرت مهدی موعود(عج) محرومیم و از طرف دیگر، مشکلات ریز و درشتی ما را فراگرفته است. از جنگ و خونریزی در جهان گرفته تا مشکلات اقتصادی، ضعف اخلاقی و به خصوص نا امیدی به آینده.
در این شرایط، خواسته‌ی اصلی شما از وجود مبارک حضرت مهدی موعود(عج) چیست؟ خواسته‌ی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خواسته‌ی اصلی شما از وجود مبارک حضرت مهدی موعود(عج) چیست؟ 

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/6/sargarmi/108043
1 اردیبهشت 1398 - 12:57

به گزارش خبر فوری، حضرت مهدی(عج) که امروز سالروز ولادت مبارکشان هم است خود در حدیثی فرموده اند:
فَاِنّا یحیطُ عِلمُنا بِأَنبائِكُم و لایعزُبُ عَنّا شَیءٌ مِن اَخباركُم.
ما از اوضاع شما کاملاً باخبریم و هیچ چیز از احوال شما بر ما پوشیده نیست. (بحارالانوار، ج ٥٣، ص ١٧٥)
ایشان همچنین فرموده اند: اِنّی اَمانٌ لِأَهلِ اِلأرضِ كما أَنَّ النُّجومَ اَمانٌ لِأَهلِ السّماء.
من برای اهل زمین أمن و أمانم همان گونه که ستارگان آسمان أمن و أمان اهل آسمانند. (بحارالانوار، ج ٧٨، ص ٣٨)
اکنون ما در دوره‌ای به سر می‌بریم که از رویت وجه مبارک حضرت مهدی موعود(عج) محرومیم و از طرف دیگر، مشکلات ریز و درشتی ما را فراگرفته است. از جنگ و خونریزی در جهان گرفته تا مشکلات اقتصادی، ضعف اخلاقی و به خصوص نا امیدی به آینده.
در این شرایط، خواسته‌ی اصلی شما از وجود مبارک حضرت مهدی موعود(عج) چیست؟ خواسته‌ی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


38

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
نداحیاوی هستم 0 0 پاسخ 1398/2/3 -05:50

خیلی قشنگه بخدا قسم

حمید بیرانوند 1 1 پاسخ 1398/2/2 -01:43

اول ظهور اقا حضرت ولیعصر ع و بعد ارزوی دنیوی موفقیت در ازمون و قبولی در ازمون استخدامی

مخلص 0 1 پاسخ 1398/2/2 -01:39

من ۲۴ سالمه از دنیا هیچی ندارم نه زندگی نه کسی که درددل را بهش بگم خانواده دارم پدرومادرولی تنهای تنها هرروز برام جهنمه تو این دنیا زندگی کردن شاید بعضی روزها امیدوارم اما بازهم ناراحت میشم بعضی موقع حسرت موقعیت های از دست رفته را می‌خورم حاجت من دیگه شده ظهور حضرت همراهی حضرت واقعا بعضی وقت ها طلسم میشم از طرف شیاطین ولی من گنهکار در زندگی امدادهای غیبی الهی زیادی دیدم درون من خیلی بزرگترازخودمه واقعا دنیا خیلی بد شده من شاید تنها باشم ولی حضرت ۱۱۸۵ سال هیچکس نمیخادش وامصیبتا یا امام زمان دلتنگتم بارالهی دیگه نذار غیبت ادامه پیداکنه چون به یقین خیلی ها هلاک میشوند ودرآخر به شما میگم دل حضرت پرخونه اگر غیبت ادامه پیداکنه به ضررتان خواهد بود بلاهای سختی و گسیل شیاطین در انتظار باشید چرا که من به یقین احوالات عالم را درک میکنم

علی 0 1 پاسخ 1398/2/2 -00:25

سلام اقا جان میدونم خیلی بی معرفتم تو دنیا حل شدم خودت نجاتم بده و ارزو دارم بتونم در اینده کارای بزرگی که تو ذهنمه انجام بدم

احمد صداقت 0 1 پاسخ 1398/2/2 -00:20

تعجیل در فرج خود امام زمان

رقیه بابایی 0 0 پاسخ 1398/2/2 -00:19

زمانه را به بازی گرفته فریبکاری دنیای پر از ترس و وحشت.در کوچه پس کوچه های دنیایم دنبال نوری از جانب خدای تو هستم .به خوابم امدی و تورا ندیدم سیل اشک بر چشمانم ازان روز تا به حال میبارد بیا چشم بی تاب از دیدار تورا شادی بخش.پسر فاطمه شیر مرد محمد.علم دار عدالت علی بیا که قبل از به راه شدنت پشت سرت قیام عدالت بسته ایم و پرچم وفایت را و مردانگیت را حسین وارانه همچون خاری بر چشم نامرادی های جهان پر از فریب فرو خواهیم کرد.پسر فاطمه از روز تولدم برای خدمت به تو لباس سفید شهادت به تن کرده ام.بیا و چشمان منتظرم دنیایم را جهانم را کشورم را وطنم را. ملتم را شهرم را خانواده ام و بعد خودم را ازین همه غم دیرینه روشن کن.عجل علی ظهوره

علیرضا 0 0 پاسخ 1398/2/2 -00:14

الهم عجل لولیک الفرج بحق الحسین(ع)

حامد 0 0 پاسخ 1398/2/2 -00:05

حضرت قائم شما چطور توجهی دارن که این مملکت آنی از مصیبت و بلا رهایی نداره ؟؟!! یه روز زلزله هست یه روز سیله یه روز هجوم ملخه یه روز دزدی و اختلاسه ، مملکت رو دزدی و فساد و گرونی برداشه این چطور توجهیه پس ؟ اگر توجه دارنو اینیم توجه نداشتن چطور میشدیم دیگه ؟ چرا تو دنیای غرب از این داستانها اینقدر نداریم ؟ حضرت به اونا بیشتر توجه دارن یا چی ؟ بس کنید دیگه تو رو به خدا تا کی خودتونو ملت رو گول میزنید با این حرفها ؟! تا کی میخواین سرگرممون کنید ؟ چهل سال بس نیست ؟؟!!

اروج اصغری 0 0 پاسخ 1398/2/2 -00:00

پیروزی اسلام محمدی واهل بیتش

بنده خدا 0 0 پاسخ 1398/2/1 -23:54

سلام ،ان شاالله به حق همین شب خدایا اول جامعه رو به سمت خوبی هدایت کن و حال همه رو خوب کن ،برکت وروزی وپول دست مردم رو زیاد کن و سلامتی به همه عطا کن ودر کنارش از بیکاری و تجرد و بی پولی همه جوون ها من جمله من رو نجات بده ،خدایا میخوام اگر قسمتم کردی به آرزوهام رسیدم بتونم به بنده هات خدمت کنم.

علی 0 0 پاسخ 1398/2/1 -23:54

ظهور ایشان و پیروزی انقلاب اسلامی برکفر جهانی وپیروزی نظام اسلامی واستقراردر سر تا سر گیتی به دست مبارکشان انشاءالله