تم سریال بازی تاج و تخت به پلی استیشن ۴ آمد

شرکت سونی به کاربران کنسول PS4 در آمریکا، تم سریال تاج و تخت را هدیه می‌دهد.

تم سریال بازی تاج و تخت به پلی استیشن ۴ آمد

شرکت سونی پرطرفدارترین شرکت سازنده کنسول بازی‌های ویدیویی در جهان است. این شرکت در سال ۲۰۱۴ آخرین کنسول خود را با سخت افزار و قابلیت‌های بسیار بالایی وارد بازار جهانی کرد که تقریبا تمامی گیمرهایی که پیش از آن از کنسول‌های سونی استفاده می‌کردند، کنسول جدید این شرکت را خریداری کردند. یکی از قابلیت‌هایی که شرکت سونی در کنسول PS4 به کاربرانش داد، قابلیت تغییر تم بود.

در این قابلیت کاربر می‌تواند محیط رابط کاربری کنسول را به دلخواه خود سفارشی سازی کند. بسیاری از این تم‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌ است و کافی است کاربر با ورود به فروشگاه پلی استیشن و دریافت تم مورد علاقه خود، رابطه کاربری کنسول را تغییر دهد. به تازگی شرکت سونی تم عنوان God Of War را در فروشگاه پلی استیشن قرار داده است که در آن کراتوس به همراه پسرش سوار بر قایقی هستند. این تم دارای پس زمینه متحرک است و هنگامی که کاربر آن را اجرا می‌کند با کراتوس و پسرش مواجه می‌شود که بر اثر برخورد موج با قایق آنها، دائما تکان می‌خورند.

فصل هشتم سریال گیم آف ترونز هفته گذشته آغاز شد. شرکت سونی برای طرفداران این سریال در کشور آمریکا تم خاصی تدارک دیده است. برای دریافت این تم کافی است مراحل زیر طی شود. ابتدا به سایت سونی مراجعه کنید و سپس وارد حساب PSN خود شوید. پس از ورود، سه فیلم مختلف برای نمایش به شما نشان داده می‌شود که با دیدن هر کدام از آنها جایزه دریافت می‌کنید. دریافت این جوایز به این صورت است که پس از تماشای فیلم کوتاهی که انتخاب می‌کنید، یک کد برای شما نمایش داده می‌شود که با وارد کردن آن در قسمت کارت هدیه PSN تم و یا آواتار یکی از شخصیت‌های سریال گیم آف ترونز برای شما باز می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها