شروع مقتدرانه ورامینی‌ها در مرحله دوم با پیروزی برابر نماینده ویتنام

تیم والیبال شهرداری ورامین در مرحله دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا توانست حریف خود را شکست دهد.

شروع مقتدرانه ورامینی‌ها در مرحله دوم با پیروزی برابر نماینده ویتنام

شهرداری ورامین موفق شد در دومین مرحله گروهی نیز کار خود را با برد آغاز کند و مانند دیدار با نماینده سریلانکا، با نتیجه 3 بر صفر هوشی‌مینه ویتنام را شکست داد.

ورامینی‌ها این دیدار را با ترکیب آرش تقوی، پرویز پزشکی، محمد رضی، بهنام ابراهیمی، علی جلالی، مهرداد بابایی و امین رضوی آغاز کردند و هر دو تیم شروع خوبی در این ست داشتند و تا امتیازات پایانی، شانه به شانه پیش رفتند اما در نهایت شهرداری ورامین توانست به پیروزی برسد. شهرداری ورامین در این ست توانست با نتیجه 25 بر 22 به برتری برسد.

برتری روحی و استفاده بهینه‌ی تقوی و جلالی از پاس‌های خوب پزشکی، باعث شد تا این ست نیز با برتری نماینده ایران همراه باشد و شهرداری ورامین با نتیجه 25 بر 20 به پیروزی برسد.

محمدی‌راد در ست سوم از تمامی بازیکنان خود استفاده کرد و بازیکنان جانشین نیز عملکرد بسیار خوبی در زمین داشتند. سرویس‌های دقیق و توپ‌گیری‌های مناسب باعث شد تا شهرداری ورامین در این ست نیز تیم برتر مسابقه باشد و با نتیجه 25 بر 20 به پیروزی برسد.

علی جلالی با کسب 18 امتیاز توانست امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه لقب بگیرد و پس از او، مهرداد بابایی و بهنام ابراهیمی با کسب یازده امتیاز قرار گرفتند.

شهرداری ورامین صبح روز دوشنبه از ساعت 10 صبح به مصاف پاناسونیک ژاپن می‌رود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها