قرار دادن ویدئو ۱۵ ثانیه‌ای در پس زمینه صفحه قفل پرچمداران سامسونگ +آموزش تصویری

با روشی که در ادامه ذکر شده به شما آموزش می‌دهیم که چگونه ویدئویی ۱۵ ثانیه‌ای را به عنوان پس‌زمینه صفحه قفل گوشی پرچمدار سامسونگ خود قرار دهید.

قرار دادن ویدئو ۱۵ ثانیه‌ای در پس زمینه صفحه قفل پرچمداران سامسونگ +آموزش تصویری

چندی پیش سامسونگ از مورد انتظارترین پرچمدار خود رونمایی کرد. خانواده گلکسی S10 که مدت‌های زیادی بود خبرهای مختلفی از آن‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شد بالاخره رونمایی شدند و بسیاری از طرفداران شرکت سامسونگ را به وجد آوردند. البته اعضای این خانواده با قیمت بالایی به فروش می‌رسند و این مسئله برای خیلی‌ها خوب نیست زیرا هر کسی توانایی خرید پرچمداران گران قیمت سامسونگ را ندارد.

همچنین امسال سامسونگ توانست با به نمایش گذاشتن اولین تلفن همراه منطعف که به صورت رسمی عرضه می‌شود توجه بسیاری را به خود جلب کند. البته نباید از کنار قیمت حدود ۲۰۰۰ دلاری این دستگاه نیز به راحتی عبور کرد. امسال سامسونگ علاوه بر فناوری‌ها جدیدش به دلیل داشتن بالاترین قیمت‌ها در طول سال‌های تولید خود بر سر زبان‌ها افتاد.

گوشی گلکسی S10 دارای قابلیت‌های جدیدی مانند اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش یا حفره درون صفحه نمایش است. این قابلیت‌ها آن را از باقی محصولات این شرکت به صورت کامل جدا می‌کند ولی بعضی از قابلیت‌های آن به دلیل این که زیاد مسئله بزرگی نبودند، دیده نشدند. در ادامه یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های این گوشی را توضیح می‌دهیم.

یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های پرچمداران سامسونگ که در سال‌های اخیر عرضه شده‌اند این است که کاربر می‌تواند ویدئو کوتاهی را به عنوانپس‌زمینه صفحه قفل گوشی خود قرار دهد. درست است که این ویژگی آنچنان هم کاربردی و شگفت‌انگیز نیست اما جالب است. فرض کنید به جای عکس، یک ویدئو در پشت صفحه قفل شما نمایش داده شود.

یکی از جذاب‌ترین مسائل درباره این قابلیت این است که شما می‌توانید هر ویدئویی که دوست دارید را در پس‌زمینه صفحه قفل خود قرار دهید. این قابلیت بسیار با ویدئوهایی که با خود گوشی گرفته می‌شوند، مخصوصا پرتره، خوب کار می‌کند. در گوشه‌ای از ذهن خود به این مسئله توجه کنید که شما تنها از ویدئویی‌هایی می‌توانید استفاده کنید که زمان آن‌‌ها ۱۵ ثانیه باشد، درست مانند ویدئوهایی که می‌توان در استوری اینستاگرام منتشر کرد.

علاوه‌ بر ویدئوهایی که خود کاربر در گوشی تلفن همراه خود ذخیره کرده است، می‌توان از ویدئوهای پولی سامسونگ استفاده کرد که برای همین کار طراحی شده‌اند. البته با توجه به مقایسه‌ای که بین این موارد با ویدئوهایی که در سراسر اینترنت قرار دارد انجام داده‌ایم می‌توانیم ویدئوهای پولی سامسونگ را کاملا خسته کننده و ساده بنامیم. ویدئوهایی که در سراسر اینترنت وجود دارند بسیار خلاقانه هستند. با این حال اگر شما حوصله ساختن یک ویدئو خلاقانه یا پیدا کردن آن در اینترنت را ندارید، ویدئوهای آماده سامسونگ می‌توانند برایتان کارآمد باشند.

قدم او‎ل
منوی تنظیمات (Settings) گوشی تلفن هوشمند خود را باز کنید و سپس به بخش پس زمینه و تم ( Wallpapers and themes) بروید. در این قسمت شما به طور معمول می‌توانید تصویر پس زمینه دستگاه خود را تغییر دهید. البته به طور خلاصه و راحت‌تر، شما می‌توانید به سادگی روی دکمه خانه (Home) صفحه اصلی خود نگه دارید و سپس گزینه Wallpapers را انتخاب کنید.

قدم دوم
در این مرحله کافیست در قسمت بالا سمت چپ گزینه گالری را انتخاب کنید. با انتخاب این بخش به قسمتی که فیلم‌ها و تصاویر شما قرار دارند هدایت می‌شوید.

قدم سوم
در قسمت گالری پس از پیدا کردن ویدئو مورد نظر خود، آن را انتخاب کنید.

قدم چهارم
یک پیش نمایش از ویدئو شما نمایش داده می‌شود اما شما از این صفحه نمی‌توانید اندازه آن را تغییر دهید.

قدم پنجم
با این حال، با ضربه زدن روی دکمه ویرایش که در پایین صفحه زیر ویدئو قرار دارد، می‌توانید بخشی از ویدئو خود را که دوست دارید و ۱۵ ثانیه زمان دارد را برش دهید. البته این کار را برنامه‌های دیگر هم می‌توانید انجام دهید.

قدم ششم
در آخر اگر از ویدئو انتخابی راضی بودید دکمه Apply را بزنید تا برای شما فعال شود. البته اگر دوست نداشتید می‌توانید آن را به راحتی با یک ویدئو دیگر عوض کنید یا غیرفعال کنید و یه تصویر معمولی برای پس زمینه صفحه قفل خود استفاده کنید.

در ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید می‌توانید نحوه کارکرد این قابلیت جالب پرچمداران جدید سامسونگ را مشاهده کنید. البته ویدئوی استفاده شده در صفحه قفل گوشی کاربر کمتر از 15 ثانیه است. همان طور که مشاهده می‌کنید ویدئو استفاده شده در این ویدئو از کهکشان‌ها الهام گرفته شده است که بسیار جذاب است.

یکی از بهترین روش‌هایی که بتوانید از این قابلیت لذت ببرید این است که ویدئوهای خلاقانه برای این قابلیت ساخته یا دانلود کرده و استفاده کنید. استفاده از این قابلیت شاید برای بعضی از کاربران جالب نباشد اما واقعا کاربردی است. پرچمداران سامسونگ همیشه با داشتن قابلیت‌های جدید کوچک و بزرگ رونمایی شده و وارد بازار می‌شوند. این مورد هم یکی از قابلیت‌های کوچک این گوشی است که در کنار قابلیت‌های بزرگ آن قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که فعال سازی این قابلیت ممکن است میزان شارژ دستگاه را کمی سریع‌تر کاهش دهد. اما آنقدر این مسئله زیاد نیست که عملکرد دستگاه شما را کاهش دهد.

استفاده از گوشی‌ها گلکسی کاربران بسیاری به وجد می‌آورد به همین دلیل است که خانواده جدید پرچمداران این شرکت با وجود قیمت بالایشان، خریداران نسبتا زیادی دارند. البته اگر یکی از گوشی‌های گران قیمت این گوشی را خریداری کرده‌اید باید به فکر خرید محصولات جانبی آن نیز باشید که مطمئنا این وسایل مانند دستگاه اصلی ارزان نخواهند بود و قیمت بالایی خواهند داشت. برای مثال چندی پیش خبرهایی دباره کیف چرمی گوشی منعطف سامسونگ منتشر شد که در وهله اول به قیمت نسبتا بالای اشاره شده بود. به طور کلی باید فروش محصولات این شرکت را موفق دانست زیرا پس از گذشت سال‌ها و ورود شرکت‌های جدید و قدرتمند هنوز هم برند سامسونگ یکی از معتبرترین نام‌ها برای کاربران است. البته با قدرتمند شدن شرکت هوآوی، این غول کره جنوبی تاثیرات منفی در فروش خود متحمل شده است اما هنوز هم رقابت آن‌ها بیش از پیش ادامه دارد. این رقابت زیاد باعث به وجود آمدن دستگاه‌های بهتر شده و ما امیدواریم ادامه داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها