پلمپ کارگاه تولیدی لنت ترمز و لوازم یدکی خودرو

سرکانتر هفتم پایتخت از پلمپ یک کارگاه تولیدی لنت ترمز و لوازم یدکی خودرو غیر استاندارد خبر داد و گفت: از این کارگاه 15 تن لنت ترمز و لوازم یدکی خودرو به ارزش 200 میلیارد ریال کشف شد.

پلمپ کارگاه تولیدی لنت ترمز و لوازم یدکی خودرو

سرهنگ "دوست علی جلیلیان " سرکلانتر هفتم پایتخت در توضیح این خبر، گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی در محدوده خیابان امیر کبیر اقدام به افتتاح کارگاه تولیدی لنت ترمز و لوازم یدکی خودرو کرده است، و کالاهای غیر استاندارد در بازار و مشتریان توزیع می کند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران سرکلانتری قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که خبر صحت داشته و مسئول کارگاه با همکاری سایر همدستان خود اقدام به تولید وتوزیع لنت ترمز و لوازم یدکی بدون استاندارد در سطح شهر می کند؛ نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از کارگاه اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان به محل کارگاه اعزام شدند، ادامه داد: در این رابطه مسئول گارگاه و 6 تن از کارمندان و کارگران که در فرایند تولید، عرضه و پخش محصولات بدون استاندارد در بازار دخالت داشتند، دستگیر و 15 تن لنت ترمز و لوازم یدکی خودرو کشف شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزشی کالای کشف شده را 200 میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: با پلمپ کارگاه متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها