عصای دست سپیدرود ساخته شده در اردبیل!

مهاجم اردبیلی سپیدرود در دو بازی اخیر سه گل برای تیمش به ثمر رسانده تا این گونه تاثیر گذاری زیادی همراه با پیراهن سرخ داشته باشد.

عصای دست سپیدرود ساخته شده در اردبیل!

مهرداد بایرامی در ابتدای لیگ هجدهم با جدایی از اکسین البرز راهی سپیدرود شد تا کار خود را زیر نظر خداداد عزیزی انجام دهد. در مدت کم حضور این مربی، مهاجم اردبیلی سپیدرود تنها یک پنالتی برای این تیم در برابر ماشین‌سازی به دست آورد تا تاثیر گذار باشد.
پس از آمدن علی کریمی، بایرامی افت زیادی پیدا کرد. به گونه ای که بیشتر بر روی نیمکت ذخیره ها قرار گرفت و فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکرد. در این میان چند مسابقه را به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد که عملکرد چندان مثبتی از خود به جا نگذاشت.
اما با آمدن نادر دست نشان همه چیز فرق کرد. او علاوه بر اینکه از پست وینگر به نوک خط حمله منتقل شد، عملکرد مثبتی نیز از خود نشان داد تا مورد توجه هواداران قرار بگیرد. بایرامی در بازی حساس مقابل تراکتور در همان دقیقه اول از اشتباه محسن فروزان نهایت استفاده را برد و گل اول را وارد دروازه حریف پرآوازه کرد. در ادامه نیز باز هم با حضور به موقع در محوطه جریمه توانست گل دومش را وارد دروازه تیم سابقش کند و اینگونه ستاره سردار جنگل لقب بگیرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها