لیگ برتر انگلیس؛ منچسترسیتی یک - تاتنهام صفر

انتقام با گلزنی یک پسربچه!

منچسترسیتی با برد ارزشمند برابر تاتنهام یک مرتبه دیگر صدر جدول لیگ برتر را از لیورپول گرفت.

انتقام با گلزنی یک پسربچه!

هفته سی‌‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با دیداری مهم در ورزشگاه اتحاد شروع شد و منچسترسیتی چند روز بعد از حذف تلخ از لیگ قهرمانان دوباره از تاتنهام میزبانی کرد.

شروع خوب سیتیزن‌ها کمی از استرس آن‌ها از گرفتن نتیجه مطلوب کم کرد. دقیقه ۵ ضربه سر آگوئرو در دهانه دروازه به فودن رسید و این هافبک جوان گل نخست بازی را برای سیتی زد. فیل فودن ۱۸ ساله اولین بازیکن قرن بیست‌ویکمی است که در لیگ برتر برای سیتی گل می‌زند.

در ادامه سیتی هم خوش‌شانس بود که تاتنهام نتوانست از ضدحملات استفاده کند. البته بدشانس هم بود که دبروینه را یک مرتبه دیگر به‌دلیل مصدومیت از دست داد و گواردیولا مجبور شد فرناندینیو را به‌جای او وارد زمین کند.

کنترل بازی در نیمه دوم در دستور کار گواردیولا قرار گرفت و کمتر فرصت داشتند، اما کمتر هم فرصتی به حریف دادند. حتی تعویض‌های تهاجمی پوچتینو هم کارساز نشد تا سیتی این بازی حساس را ببرد و یک مرتبه دیگر صدرنشین شود.

با برد یک بر صفر و انتقام حذف از لیگ قهرمانان از تاتنهام، منچسترسیتی ۸۶ امتیازی شد و بالاتر از لیورپول ۸۵ امتیازی قرار گرفت. تاتنهام هم با ۶۷ امتیاز در رده سوم باقی‌ماند، اما احتمال اینکه آرسنال جای آن‌ها را بگیرد، وجود دارد.

منبع: خبرورزشی

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها