مایکروسافت از مدل 85 اینچی سرفیس هاب 2 رونمایی کرد

کمپانی مایکروسافت نمایشگر تازه‌ی سرفیس هاب ۲ (Surface Hub 2) را در مدل بزرگتری هم عرضه خواهد کرد. به تازگی این غول نرم افزاری با برگزاری مراسمی در نیویورک، از مدل 85 اینچی سرفیس هاب 2 پرده برداشت.

مایکروسافت از مدل 85 اینچی سرفیس هاب 2 رونمایی کرد

برخلاف نسخه 50 اینچی، این مدل بزرگتر دارای نسبت تصویر 16:9 است و از این لحاظ، مشابه مدل اورجینال Surface Hub جلوه می‌کند. ناگفته نماند که سرفیس هاب 2 پنجاه اینچی، نسبت تصویر 3:2 دارد.

همچنین نسخه کوچکتر، امکان نمایش محتوا به صورت کاشی‌وار را با چهار پنل 50 اینچی ساید-بای-ساید فراهم می‌کند؛ اما ظاهرا مدل 85 اینچی سرفیس هاب 2 برای کسب و کارهایی طراحی شده است که به دنبال چیز بزرگتری هستند. «پانوس پانای» رئیس بخش سرفیس در شرکت مایکروسافت هنگام معرفی این مانیتور جدید، آن را در حالت به اصطلاح ساندویچ شده بین دو نسخه 50 اینچی هم به نمایش گذاشت.

کمپانی ردموندی، هنوز قیمت دقیقی را برای مدل بزرگتر اعلام نکرده و تنها به عرضه‌ی آن در سال 2020 اشاره کرده است. اما مدل 9000 دلاری سرفیس Hub 2S به زودی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و یک کارتریج جداشدنی دارد که در سال آینده آپگرید خواهد شد.

این کارتریج موجب ارتقای CPU، رم و GPU دستگاه می‌شود و سیستم عامل آن را نیز به‌روز خواهد کرد. همچنین قابلیت‌هایی مانند امکان چرخش و حالت نمایش کاشی‌وار با چهار مانیتور هم در کارتریج آپگرید شده‌ی 2X وجود خواهد داشت.

منبع: گجت نیوز

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها