سود فورد ۱میلیارد دلار رشد خواهد کرد

تغییر سیاست تولید فورد در کارخانه میشیگان به تولید وانت و پیکاپ به جای خودروهای کم سودتر، منجر به بهبود ۱ میلیارد دلاری درآمد دومین خودروساز بزرگ آمریکا شده است.

سود فورد ۱میلیارد دلار رشد خواهد کرد

تغییر سیاست تولید فورد در کارخانه میشیگان به تولید وانت و پیکاپ به جای خودروهای کم سودتر، منجر به بهبود ۱ میلیارد دلاریدرآمد دومین خودروساز بزرگ آمریکا شده است.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، جیم بامبیک،معاون مدیریت خط تولید فورد در کنفرانس بانک آمریکا در نیویورک، گفت: علت افزایش درآمد قبل از کسر مالیات و اعمال نرخ بهره شرکت فورد، نسبت به درآمد ۲۰۱۷ میلادی، تغییر در سیاست تولید در کارخانه میشیگان، از خودروهای سیمکس هیبرید و فوکوس، به مدل‌های رنجر، پیکاپ و شاسی‌بلندهای برونکو، است.

وی ادامه داد: افزایش خالص سود شرکت برابر با ۱ میلیارد دلار خواهد بود و ما انتظار داریم در یک دوره طولانی نرمال، این وضعیت بهبود پیدا کند.

فورد در حال اصلاح ساختار فعالیت‌های خود در سراسر جهان است تا سودآوری خود را بهبود ببخشد.

بامبیک گفت: فورد در بسیاری از کارخانه‌های خود در حال تغییر دادن تولیدات، به شکلی مشابه با کارخانه میشیگان است و این تغییرات مهم را برای بهبود سودآوری محصولات خود انجام می‌دهد.

مدل رنجر کارخانه میشیگان از ماه ژانویه فروش خود را آغاز کرد و برونکو هم از سال آینده به فروش خواهد رسید.

در سال ۲۰۱۷ میلادی، فورد در کارخانه میشیگان خود حدود ۲۰۰ هزار خودروی سی-مکس و فوکوس، تولید کرد و در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز که تولید مدل‌های جایگزین رنجر و برونکو به حداکثر ظرفیت خود برسد، این کارخانه ۲۰۰ هزار خودرو از این مدل‌ها را روانه بازار می‌کند.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها