سیل بیش از ۲۱۶ میلیارد تومان خسارت به شهرستان دهلران وارد کرد

فرماندار شهرستان دهلران گفت: سیل بیش از ۲۱۶ میلیارد تومان خسارت در شهرستان دهلران بر جای گذاشت.

سیل بیش از ۲۱۶ میلیارد تومان خسارت به شهرستان دهلران وارد کرد

مجیدعسگری در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه سیل اخیر در کشور و شهرستان دهلران خسارت هایی را به دنبال داشت تصریح کرد: خوشبختانه با پیش بینی ها و پیشگیری هایی که در سطح مدیریت بحران شهرستان انجام شد سیل در این شهرستان حوادث ناگوار در بعد انسانی نداشت.

کنار‌گذر دهلران با ایجاد مسیر فرعی بازگشایی می‌شود ایلام| وحدت شاخصه اصلی تشکل‌های سیاسی شهرستان دهلران است ایلام| سند افتخار و ماندگارمردم شهرستان دهلران در تاریخ دفاع مقدس "عملیات محرم" است وی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان سیل در شهرستان و سایر مناطق کشور با ارائه آماری از میزان خسارات وارده در شهرستان ادامه داد: عمده خسارت ها در حوزه کشاورزی و زیرساخت ها بوده است که باید با برنامه ریزی جبران شوند.

عسگری با بیان اینکه 216 میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل های اخیر به شهرستان بوده است بیان کرد: لازم است دستگاه ها آسیب شناسی جدی نسبت به نقاط آسیب پذیر شهرستان داشته باشند و با ارائه برنامه های کارشناسی شده از آسیب های آینده بکاهند.

برنامه ریزی برای آتش سوزی های احتمالی

فرماندار شهرستان در بخش دیگری از جلسه به بارش های سال زراعی جاری اشاره و گفت: بارش های اخیر پوشش گیاهی مناسبی را در سطح شهرستان پدید آورده اند که این پوشش ها در آینده مستعد آتش سوزی هایی هستند که باید برای آنها برنامه ریزی کرد.

وی گفت: همه دستگاه ها باید با همکاری اداره منابع طبیعی آمادگی لازم برای واکنش سریع در برابر آتش سوزی های احتمالی در نقاط مختلف شهرستان را داشته باشند.

ادارات افق چهار ساله ترسیم کنند

رئیس شورای اداری شهرستان دهلران همچنین با اشاره به فصل تخصیص اعتبارات شهرستانی افزود: دوره سیستم چانه زنی برای جذب اعتبارات گذشته است و اعتبارات را بر اساس برنامه توزیع می کنیم.

وی گفت: ادارت باید با افق چهارساله و برنامه هایی که در قالب این افق طراحی کرده اند برای جذب اعتبارات تلاش کنند تا اعتبارات در جهت رونق و توسعه شهرستان هزینه شود.

استفاده از امکانات اداری برای تبلیغ انتخاباتی ممنوع

عسگری در پایان با بیان اینکه در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد تصریح کرد: قانون فرایند انتخابات را به صراحت بیان داشته و همه باید بر اساس این قانون حرکت کنند.

وی گفت: استفاده از امکانات و اوقات اداری به منظور تبلیغ له یا علیه هر کدام از کاندیداها خلاف و با آنها برخورد قانونی انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها