جلسه ویژه زنوزی و استاندار آذربایجان شرقی/ بررسی اتفاقات دیدار تراکتورسازی - پیکان

اتفاقات دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان با حضور مالک باشگاه تراکتورسازی و استاندار آذربایجان شرقی مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه ویژه زنوزی و استاندار آذربایجان شرقی/ بررسی اتفاقات دیدار تراکتورسازی - پیکان

در نشستی که امروز (شنبه) با حضور محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی و محمدرضا پورمحمدی (استاندار آذربایجان شرقی) و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، مسائل و مشکلات تیم تراکتورسازی و اتفاقات پیش‌آمده در پایان مسابقه این تیم با پیکان بررسی شد.

محمدرضا پورمحمدی در این نشست خواستار رسیدگی به موقع به حواشی مسابقات فوتبال از سوی فدراسیون فوتبال کشور شد و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی را مأمور کرد تا این موضوع را پیگیری و نتیجه را اطلاع‌رسانی کند.

وی همچنین از تلاش‌ها و زحمات عوامل نیروی انتظامی، هواداران فهیم تراکتورسازی و مجموعه دست‌اندرکاران ورزش استان، در مدیریت حواشی و اتفاقات رخ‌داده در جریان مسابقه تیم تراکتورسازی قدردانی کرد.

در این نشست معاون سیاسی و امنیتی استاندار، رئیس مجمع نمایندگان استان، جانشین فرماندهی انتظامی و مدیران کل صداوسیما و ورزش و جوانان استان، نمایندگان دادگستری و اداره کل اطلاعات استان و مالک باشگاه تراکتورسازی حضور داشتند.

همچنین در جریان بازی تیم تراکتورسازی با پیکان، برخی از سایت‌های خبری و کانال‌های فضای مجازی اقدام به انتشاراخبار خلاف واقع کرده بودند که از سوی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان شفاف‌سازی لازم در این خصوص صورت گرفت.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها