باشگاه بادران: پاشازاده به خاطر مسائل اخلاقی و فنی اخراج شد

روابط عمومی باشگاه بادران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ پاشازاده به دلیل مسائل اخلاقی و فنی اخراج شد.

باشگاه بادران: پاشازاده به خاطر مسائل اخلاقی و فنی اخراج شد

روابط عمومی باشگاه بادران تهران با اعلام اینکه مهدی پاشازاده سرمربی فعلی تیم سرخپوشان پاکدشت در آخرین مصاحبه خود با بیان اینکه بزرگترین اشتباهم رفتن به تیم بادران بود باعث واکنش مدیران این باشگاه گردید، اقدام به انتشار بیانیه‌ای نمود. در این اطلاعیه آمده است:

"اگر باشگاه بادران تا کنون مصاحبه یا صحبتی در خصوص آقای پاشازاده انجام نداده به خاطر حفظ حرمت ها و احترام به شخص ایشان بوده ولی مثل اینکه آقای پاشازاده دوست دارند خیلی از مسائل باز شود. شاید آقای پاشازاده فراموش کرده در بدو ورود به باشگاه بادران به مدیران این باشگاه گفت : آرزویم حضور در باشگاه بادران بود . ایشان فراموش کرده که قبل از بازی با فجرسپاسی و شهرداری تبریز در دور رفت لیگ آزادگان چه تعهداتی دادند ؟
باشگاه بادران در طول سالهای فعالیت خود در فوتبال کشور همیشه در جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی حضور داشته و جزو مدعیان بود ولی با حضور آقای پاشازاده در مقابل تیم دسته سومی چوکای تالش حذف شد و مدیران باشگاه بعد از این بازی تصمیم به برکناری شما داشتند.
تیم بادران تهران در طول سالهای فعالیت خود هیچ وقت با داوران و برگزارکنندگان بازی ها درگیری نداشته ولی در این فصل اسیر مسائل حاشیه ای و تنش های اخلاقی بوده که از جمله این مسائل می توان به درگیری برادر ایشان بعد از بازی با سرخپوشان اشاره کرد که به داور بازی حمله کرد و باعث خدشه دار شدن این باشگاه گردید و مدیران باشگاه بادران ایشان را به دلیل مسائل اخلاقی و فنی اخراج کردند .
آقای پاشازاده ؛ اگر بادران جای بدی بود 70 درصد قرارداد شما را پرداخت نمی کرد و بهتر است به جای نبش قبر تمرکز خود را روی تیم تحت هدایت خود قرار دهید. شاید پرداختن به مسائل حاشیه ای باعث شده شما تیم مدعی صعود سرخپوشان را از کورس صعود خارج نمایید. مصاحبه ی شما نشان دهنده این است که به دنبال شانه خالی کردن از مسئولیت و تعهدات خود هستید و ای کاش به جای بحث های حاشیه ای پای حرف مردم خونگرم ماهشهر می نشستید .
در پایان از شما سوال داریم که تیم بادران را چگونه و کجا بسته اید؟ و بزرگترین اشتباه باشگاه بادران در طول چهار سال تیم داری اعتماد به شخص آقای پاشازاده بوده است.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها