دیدار پرسپولیس تراکتور، بدون تماشاگر در تهران؟

شنیده می‌شود مسئولان کمیته انضباطی و سازمان لیگ تصمیم دارند دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی را در ورزشگاه بدون تماشاگر و شهری به جز تبریز برگزار نمایند.

دیدار پرسپولیس تراکتور، بدون تماشاگر در تهران؟

دیدار روز گذشته تراکتورسازی و پیکان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، مملو از حاشیه بود. از سیلی روی صورت کاپیتان تیم ملی تا درگیری گسترده میان هواداران شاکی تراکتور و پلیس ضدشورش. اتفاقاتی که ابعادش یقینا فراتر جنجال‌های مرسوم در فوتبال ایران بود و حالا وارد فاز تازه‌ای شده‌است.

هرچند کانال‌های هواداری تراکتورسازی سعی دارند با پست‌های گسترده و زنجیره‌ای، اشتباهات داوری و دست‌های پشت پرده را عامل اصلی جنجال‌های روز گذشته معرفی کنند، اما مشخصا اتفاقاتی با این وسعت، موضوعی نیست که بتوان با چنین توجیه‌ها و داستان‌سازی‌هایی به فراموشی سپرده شود.

با وجود این پست‌ها و مصاحبه‌های مالک متمول تراکتورسازان، شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال و رییس کمیته انضباطی در نظر دارند تا با اتفاقات روز گذشته ورزشگاه یادگار، به شکلی قاطع برخورد کنند. تراکتورسازان تبریزی باید در ادامه رقابت‌های لیگ، پس از بازی خارج از خانه در اصفهان مقابل ذوب‌آهن، روز چهارشنبه، یازدهم اردیبهشت‌ماه در تبریز و در ورزشگاه یادگار امام، پذیرای پرسپولیس صدرنشین باشند.

با توجه به پیشینه جنجالی میزبانی تراکتوری‌ها از سرخابی‌های پایتخت و البته اتفاقات تلخ روز گذشته، شنیده می‌شود مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی و سازمان لیگ دستور داده تا با توجه به مجموعه عواملی که جان بازیکنان دو تیم را در تبریز تهدید می‌کند، دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز، در ورزشگاهی خالی از تماشاگر و دور از تبریز برگزار شود.

اتفاقات عجیب و غریب روز گذشته به خارج از ورزشگاه یادگار امام کشیده شد و فاز اصلی درگیری‌ها در فضای خارج از استادیوم بود، همین موضوع باعث شده تا نگرانی‌ها در خصوص برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتور، ولو در ورزشگاه خالی از تماشاگر هم افزایش یابد.

باید منتظر ماند و دید که آیا این تصمیم عملی می‌شود یا با فشارهای سیاسیون این تصمیم درست فدراسیون فوتبال وتو می‌شود؟

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • م
    0

    همه چیز به نفع لنگ کبیر آسیا

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      طاقت باخت نداریدچ ربطی پرسپولیس کبیرداره سوراختوریا

  • aziz
    0

    این حرف و نقل های جانبدارانه بی انصافانه چیه که به نفع سرخ آبی ها میگید خدا ازتون نگذره خدا ازتون نگذره الهی خیر نبینید انشاالله.

  • جلوش
    0

    دقیقا این خبر نیست این نوعی تعیین تکلیف هست این خبر شما باعث شد شک من در مورد اینکه این برنامه خبر فوری از رو گوشیم کلا پاک کنم رو به یقین تبدیل کرد .برین به جهنم??

  • سیامک
    0

    واقعا یه باخت دادن شهر و بهم ریختن...من نه طرفدار پرسپولیسم نه تراکتور ولی دیروز تبریر واقعا خیلی ملتهب بود...کلا این تراکتورسازی و منحل کنن ما راحت زندگی کنیم...برای همشهری هایی که جنجال میافرینن متاسفم...

  • ناشناس
    0

    فدراسیون و دولت ایران قصد نداره جلوی طرفدارهای نژادپرست استقلال و پرسپولیس رو بگیره بعد این تبریز و اصفهان برای پوخلیسی ها امن نیست بالاخره پاتون به تبریز باز میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها