بازداشت کلاهبردار تلفنی در سنندج 

فرمانده انتظامی کردستان گفت: فردی که مرتکب هشت فقره کلاهبرداری به صورت تلفنی شده و قربانیان خود را از شهر سنندج انتخاب می کرد در یکی از شهرهای استان تهران دستگیر شد.

بازداشت کلاهبردار تلفنی در سنندج 

سردار علی آزادی روز شنبه اظهار داشت: با وقوع چند فقره کلاهبرداری تلفنی در سنندجموضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با سرنخ های بدست آمده از طریق شگردهای پلیسی محل فعالیت فرد مورد نظر شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی و گرفتن نیابت، ماموران پلیس آگاهی به شهرستان مورد نظر در تهران اعزام و متهم را دستگیر کردند.

سنندج
سردار آزادی اضافه کرد: در بازرسی از این فرد تعدادی سیم کارت و کارت های بانکی که برای نقل و انتقال وجوه از آنها استفاده می کرد، کشف شد.
وی یادآور شد: در بررسی های سیستم سامانه پلیس آگاهی مشخص شد وی در 12 استان دیگر به همین روش 20 فقره کلاهبرداری مرتکب شده است.
فرمانده انتظامی کردستان گفت: این کلاهبردار از طریق تماس تلفنی و به بهانه برنده شدن در قرعه کشی برای پرداخت جایزه قربانی را پای عابر بانک می کشاند و او را وادار به انتقال پول از طریق روش کارت به کارت می کرد.

نیروی انتظامی
سردار آزادی همچنین خبر از کشف یک میلیارد و 200 میلیون ریال کالای قاچاق در سروآباد داد.
وی اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس در ایست بازرسی شهید کریمی سروآباد متوقف و با هماهنگی قضایی در بازرسی از آن 75 کارتن مغز گردو با وزن 750 کیلوگرم به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
سردار آزادی یادآور شد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی در رابطه با یکی دیگر از فعالیت های پلیس در کردستان گفت: ساکن یکی از استان های شمال غربی کشور نیز حین انتقال هفت کیلوگرم تریاک به کردستان دستگیر شد.
سردار آزادی اضافه کرد: این فرد از طریق همدان قصد انتقال این میزان مواد مخدر به استان را داشت که توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مواد مخدر کردستان در بیجار متوقف و حین بازرسی مواد مخدر در زیر صندلی خودرو اش کشف شد.

منبع: ایران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها