تهدید داور به مرگ در لیگ آزادگان

بازیکن سابق استقلال و سپاهان از فجایعی جدید در فوتبال ایران پرده برداشت.

تهدید داور به مرگ در لیگ آزادگان

احمد جمشیدیان، بازیکن سابق استقلال و سپاهان دراین فصل، سرمربی پاس همدان بود. وی در خصوص اتفاقات لیگ دو گفت: من تجربه حضور در این سطح از بازی ها را نداشتم چون در تمام سال های فوتبالم در لیگ برتر بودم. اما اعتراف می کنم لیگ دو مشکلات زیادی دارد. نه استادیوم های خوبی هست، نه میزبانی منصفانه ای انجام می شود از همه مهم تر این که تماشاگران حاضر در لیگ دو روی نتایج و تصمیم گیری ها در داخل زمین تاثیرگذار هستند. اعتراف می کنم برخی تیم ها اگر میزبان نباشند شاید در طول فصل دو امتیاز هم نمی توانند بگیرند اما ...

در لیگ دو نتیجه داخل زمین رقم نمی خورد

شاید گفتن این جمله خوب نباشد اما باید حرف دلم را بزنم. در لیگ دو نتیجه ها داخل زمین رقم نمی خورد! برای خود ما بارها این موضوع به اثبات رسید اما خب نه مستنداتی داشتیم که بخواهیم دنبال حق مان باشیم و نه کسی بود که بخواهد جوابگوی ما باشد. نظارت در لیگ دو به ضعیف ترین شکل ممکن بود، در ورزشگاه ها نه دوربینی اجازه ورود داشت نه کسی می توانست فیلمی بگیرد، شاید تنها ورزشگاهی که بازی ها را پخش مستقیم می کرد و دوربین ها به راحتی وارد می شدند استادیوم همدان بود.

داور را جلوی چشم ما تهدید به مرگ کردند

از نظارت ضعیف بر لیگ دو همین بس که جلوی چشمان خود ما داور را تهدید به مرگ می کردند! وقتی در شهری بازی داشتی و از میزبان جلو می افتادی برخی ها داوران را تهدید به مرگ می کردند و مدعی بودند تیم شهرشان نباید بازنده از زمین خارج شود!

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها