حرف های جالب مردم خوزستان با مهناز افشار+ویدئو


31 فروردین 1398 - 11:39
5cbac5b2dbb03_2019-04-20_11-39
مهناز افشار مخالف کمک های حشدالشعبی عراق به مردم خوزستان است.

مهناز افشار مخالف کمک های حشدالشعبی عراق به مردم خوزستان است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

31 فروردین 1398 - 11:39

منبع: خبر فوری

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
میلاد 0 0 پاسخ 1398/2/9 -05:41

آخر ویدیو طرف میگه: "من خانم افشار رو نمی شناسم! حالا میخواد بازیگر باشه! همه مملکت باید برن طرف یه بازیگر!؟ درود بر تو ایرانگرای غیور.

امیرحسام 1 0 پاسخ 1398/2/1 -19:41

به نظر من روشن کردن و ایضاح موضوع برای کسانی که اطلاع کافی ندارند، واجب هست و این پر و بال دادن به یک خبر نیست بلکه روشن گری نسبت به موضوعی است که دشمن میخواد از اون سوءاستفاده کنه. چون از اتحاد ما ایرانی ها و مسلمانان می ترسه.

بهروز 0 1 پاسخ 1398/2/1 -16:11

اخبار فوری‌های عزیز وقت مناسبی برای این بحث‌های حاشیه‌ای نبود اونم زمانی که همه تفرقه اندازان به دنبال چنین بحثهای انحرافی هستن..حداقل شما به این تفرقه‌انگیزان سرویس ندین و این اخبار پوچ و تهوع‌آور که حتی بچه‌ی دبستانی میفهمه از نیت شومِ تفرقه‌انگیزان است رو پر و بال ندید...عراق درگیر داعش بود ما ایرانی‌ها رفتیم الان ما درگیر سیل هستیم و آنها آمدن..هم در آن کشور زمان جنگ ما با داعش همین خبرها گفته شد و هم اکنون هم که آنها به یاری ما آمده‌ان این خبرها گفته میشود خبر تفرقه‌انگیز رو هر چه بیشتر روش کار کنین بیشتر خائنین به اهدافشون میرسن

امیرحسام 3 0 پاسخ 1398/2/1 -13:26

دوست عزیز، منی که اون کامنت اول رو گذاشتم یک لرستانی هستم و عرب نیستم. کمک به هم نوع هم ايرانی و عرب نداره. ما همه در درجه اول انسان هستیم و در دین ما هم در کمک به هم نوع بین عرب و ايرانی تفاوت قائل نشده و جدا از جنبه دینی هر وجدان بیدار هم این موضوع رو تأیید می نماید. یه سوأل از شما دارم: فکر کن الان تو یک رودخانه در همین جنوب خودمون مثلاً خوزستان شنا می کنی و یه لحظه امواج آب بیشتر بشه و در حال غرق شدن باشی بعد یه شخص عرب عراقی بخواد نجاتت بده میزاری کمکت کنه یا میزاری غرق بشی!؟

وجدانی 2 0 پاسخ 1398/2/1 -09:22

دغدغه های آنها فقط حیوانات خانگی شون هست.

مصطفی 1 1 پاسخ 1398/2/1 -08:56

سلبریتی بی شخصیت

امیرحسام 1398/2/1 -13:28

آقای محترم توهین نکن منم مثل شما مخالف نظر این بازیگر هستم اما با دلیل و منطق جواب ایشون رو بده با توهین هیچ چیزی درست و اصلاح نمیشه. با تشکر.

عادل 1 2 پاسخ 1398/2/1 -02:48

خانم مهناز افشار خیلی ساده هستی اینها عرب هستند پشت عراقی ها هستند طرف دار عراقی هستند

حمید فرزان 3 0 پاسخ 1398/2/1 -02:04

سلام دست تمام کسانی که در مشکلات به یاری هم نوع خود میشتابد درد نکند وکسی که خود رابه خواب میزند نمیشه بیدارش کرد .نادانان را به حال خود واگزارید وبامنافقین بجنگید.

کاربر ناشناس 1 3 پاسخ 1398/1/31 -17:27

ازهمه مصاحبه گرفتیدیافقط اونایی که مثل خودتون فکرمی کنند

محمود کریمی 1 3 پاسخ 1398/1/31 -15:07

حرف ونپیچونِ که جواب دلخواه بگیری اقِ خبرنگار

امیرحسام 5 0 پاسخ 1398/1/31 -12:17

هموطنان گرامی همه ما از مسلمان و زرتشتی ارمنی و غیره، انسان هستیم و کمک به هم نوع وظیفه اخلاقی و وجدانی هر انسانی می باشد. ثانیاً، مردم ایران و عراق هر دو اعم از اهل سنت و تشیع، برادر و دوست هستند. پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) در توصیه‌ای به مساله مهم و حیاتی حفظ وحدت، می‌فرمایند: " ای مردم! بر شما باد به جماعت و بپرهیزید از جدایی. ایشان همچنین فرمودند: وحدت مایه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است. رسول مکرم اسلام(ص) در حدیثی دیگر می‌فرماید: "دست خدا بر سر جماعت است و شیطان با کسی همراه است که با جماعت ناسازگاری کند. امیرمومنان حضرت امام علی(علیه السلام) اسوه وحدت و اتحاد نیز چنین فرمودند: "بر شما باد به ارتباط و بخشش به یکدیگر و دوری گزیدن از جدایی و پشت کردن به یکدیگر. بنابر فرمایش پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم همه ما امت واحده هستیم و تفاوتی ندارد که ملیت و تابعیت و قومیت و نژاد ما کجایی هستش! ما الان با کشور و ملت عراق در جنگ نیستیم و در آینده هم إن شاءالله نخواهیم بود. و در همان زمان جنگ نیز چه برادران کرد و عرب عراقی بودند که در جنگ با دشمن بعثی همراه و دوشادوش مردم ایران علیه صدام جنگیدند. ما از برادران اهل سنت و تشیع عراقی بابت کمک هایشان تشکر می کنیم و این دشمنان اسلام هستند که چشم دیدن وحدت دنیای اسلام و امت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را ندارند.

وطن پرست 1398/2/1 -08:03

بازیگران هر وقت از چشم بیفتن ادا و اسول در میارن تا دیده بشن ...

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
همه چهره‌هایی که آیت‌الله یزدی آنان را نواخت / از "سلام" هاشمی تا نامه آملی / سناریوی هاشمی‌سازی دوم تا کجا پیش می‌رود؟
اصلاح‌طلبان اشتباهات بزرگی داشته‌اند / جهانگیری نماینده اصلاح‌طلبان در دولت نیست / لاریجانی پتانسیل ریاست‌جمهوری را ندارد / روحانی و خاتمی به طور مرتب دیدار می‌کنند / برای شکستن تحریم‌ها به یک دوم خرداد دیگر نیاز داریم
حیات بابک زنجانی در گروی بازگشت ۲میلیارد یورو است / او همچنان در انفرادی است و سلول لاکچری ندارد / اگر وزیر نفت سندی دارد، با صدای بلند اعلام‌کند
زنی که می‌تواند خلبان هواپیما باشد، چرا نتواند راننده موتور باشد / برخی مواجه‌ها با مسائل زنان، جفا به دین است
دکتر عارف هنوز هم یک چهره سیاسی نیست / مهمترین کار واعظی حفظ فاصله بین اصلاح‌طلبان و شخص رییس‌جمهور است/ نمی‌دانم جهانگیری در دولت چه می‌کند/ حوادث دی 96 شوک برای اصلاح‌طلبان بود
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید