امیر نعمتی: امیدواریم در سال ۹۸ خار عمیق‌تری در چشم دشمنان باشیم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به یاوه گویی های اخیر دشمنان اظهار کرد: با توجه به افزایش یاوه گویی‌های دشمنان امیدواریم نیروهای مسلح بتوانند در سال جدید همچون گذشته خار عمیق تری در چشمان دشمنان باشیم.

امیر نعمتی: امیدواریم در سال ۹۸ خار عمیق‌تری در چشم دشمنان باشیم

امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش (نزاجا) صبح شنبه در مراسم رونمایی و تحویل‌دهی دستاوردهای جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا با اشاره به یاوه گویی های اخیر دشمنان انقلاب علیه نظام، اظهار کرد: با توجه به افزایش یاوه گویی‌های دشمنان امیدواریم نیروهای مسلح بتوانند در سال جدید همچون گذشته خار عمیق تری در چشمان دشمنان باشیم.

وی با اشاره به تشکیل سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی در سال ۶۲ و نقش مقام معظم رهبری در تأسیس این مجموعه گفت: صاحب اندیشه جهاد خودکفایی در کشور ما مقام معظم رهبری هستند. امروز مجموعه جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش روزهای خوبی را طی می‌کند و از ظرفیت‌های حضور دانشمندان بسیار خوب و دانایی برخوردار است. مبنای کار این سازمان، نیاز عملیاتی و رصد تهدیدات است؛ در این زمینه یک مجموعه به هم پیوسته برای احصای نیاز عملیاتی و انتقال آن به متخصصان و ساخت محصول و در نهایت تطبیق محصول با نیاز وجود دارد.

جانشین فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: آنچه که امروز رونمایی شد، بخشی از اقداماتی است که در سازمان جهاد خودکفایی در طول سال انجام می‌شود.

امیر نعمتی با اشاره به دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش در حوزه مقابله با ریزپرنده‌ها در سال ۹۷ افزود: بر اساس اولویت های که توسط ستاد کل ابلاغ شد، ریز پرنده‌ها بود که همه نیروها از جمله سازمان جهاد خودکفایی نزاجا شبانه روزی در این زمینه کار کردند.

وی با تاکید بر لزوم فراگیر کردن تحقیقات در نیروهای مسلح، اظهار کرد: نباید در این حوزه خود را محدود به تحقیقاتی کنیم که در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی انجام می‌شود، الان در تمام سازمان ها و معاونت های نیروی زمینی تحقیقات را گسترش داده‌ایم و تلاش کردیم همه یگان‌ها از رده گردان به بالا بخش پژوهش و تحقیق سازماندهی شود و فعالیت کند. به مرحله‌ای رسیدیم که هر روز یک طرح صنعتی از یگان های نیروی زمینی برای ارزیابی به دفتر فرماندهان نیرو ارائه می‌شود.

جانشین فرمانده نزاجا در پایان تاکید کرد: کارکنان سازمان های جهاد خودکفایی در نیروهای مسلح دائماً در حال جهاد هستند و روز به روز نتایج این کار جهادی با افزایش دشمنی دشمن، افزایش می‌یابد و ما هر روز شاهد قطع بیشتر وابستگی در حوزه های نظامی هستیم و خواهیم بود.

امیر نعمتی در پایان به دلایل عصبانیت دشمن از نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: یکی از عواملی که دشمن را عصبانی می‌کند وحدت است؛ باید وحدت را در نیروهای مسلح و غیر مسلح در شعار و عمل گسترش دهیم. قطع وابستگی به دشمنان از دیگر عواملی است که موجب عصبانیت بیشتر دشمن می‌شود، در همین زمینه در حوزه خودکفایی باید در سال جدید به صورت ویژه عمل کنیم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها