آخرین وضعیت شهرک شماره ۲ اهواز پس از سیلاب

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از اتمام عملیات اجرایی بازسازی و بازگشایی مسیر خروجی شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز خبر داد.

آخرین وضعیت شهرک شماره ۲ اهواز پس از سیلاب

اخلاق محمدیان اظهار کرد: مسیر دسترسی به شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز که بر اثر سرریز سیلاب کرخه در محور شوش- اهواز مسدود شده بود در هفته گذشته بازگشایی شد و پس از آن به دلیل اینکه آن مسیر صرفاً باید برای ورود به شهرک استفاده شود، عملیات اجرایی بازسازی و بازگشایی مسیر خروجی نیز آغاز شد.

وی افزود: مسیر دسترسی به شهرک بصورت اضطراری و موقتاً تا زمان فروکش کردن سیلاب جاری‌شده در آن منطقه، احداث شده است و ایجاد بار ترافیکی سنگین و یا خروج از شهرک توسط آن مسیر و قرار گرفتن در جاده ترانزیتی که همچنان برخی از مسیرهای آن بصورت دوطرفه استفاده می‌شود، برای صنعتگران و کارکنان واحدهای تولیدی خطراتی در پی دارد اما در حال حاضر که عملیات اجرایی بازگشایی و بازسازی مسیر خروجی شهرک صنعتی به اتمام رسیده، این مشکل نیز برطرف شده است.

محمدیان عنوان کرد: مسیر خروجی توسط دو دهانه پل عریض با در کنار هم قرار گرفتن لوله‌های قطور، بازسازی و بازگشایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان همچنین در خصوص خسارت سیلاب در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز خاطرنشان کرد: سیلاب اخیر به زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز نظیر آسفالت خیابان‌ها، شبکه فاضلاب، شبکه برق و گاز آسیب وارد کرده است که در حال بررسی و تلاش برای مرتفع کردن این موارد هستیم.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها