خطر بیخ گوش 6 بازیکن استقلال

در آستانه بازی برگشت با الهلال در گروه مرگ آسیا شش بازیکن استقلال با توجه به تک اخطار ثبت شده در پرونده انضباطی خطر محرومیت را بیخ گوش خود حس می کنند.

خطر بیخ گوش 6 بازیکن استقلال

حساسیت های حاکم بر گروه مرگ آسیا به قدری بالاست که هیچ تیمی حاضر نیست بدون حتی یکی از مهره های کلیدی خود به مصاف رقبای سرشناس و آماده برود از جمله استقلال که در آستانه بازی برگشت با الهلال با خطر محرومیت شش مهره کلیدی خود روبرو شده است.
آبی های پایتخت بعد از برد شیرین برابر الهلال در دوحه بار دیگر به صعود از گروه مرگ امیدوار شدند از همین رو قصد دارند روند موفقیت های خود را در دور برگشت ACL نیز ادامه بدهند. رویارویی سه شنبه شب با الهلال در ابوظبی یکی از کلیدی ترین بازی ها در این راه خواهد بود، جایی که شرایط انضباطی بازیکنان استقلال باعث خواهد شد آنها دست به عصاتر به میدان بروند.
وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری، محمد دانشگر، علی کریمی و میلاد زکی‌پور شش بازیکن استقلال هستند که یک اخطار در پرونده انضباطی شان ثبت شده و در صورت دریافت کارت زرد در این بازی، دیدار بعدی را از دست خواهند داد. البته از این جمع فرشید باقری قطعا حضور ندارد اما نامش در میان تک اخطاری ها خواهد بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها