راهنمای شناخت خواستگار از کف دست!

بسیاری افراد چه دختر و چه پسر راجع به شریک آینده خود کنجکاو هستند و دوست دارند بیشتر راجع به او و ویژگی‌های ظاهری و شخصیتی او بدانند.

راهنمای شناخت خواستگار از کف دست!

با توجه به پیشرفت در علم به‌خصوص علم متافیزیک دیگر نیازی به رجوع به فالگیر یا کف‌بین نیست و خودتان می‌توانید با نگاه به دستان خود به اطلاعات جالبی راجع به خود و شریک آینده زندگی‌تان دست یابید.

خطوطی در کف دستان شما وجود دارد که به خطوط ازدواج معروف است و اطلاعات بسیاری راجع به شما و روابط عاطفی‌تان بازگو می‌کنند. اگر کف دستان را کنار هم و در مقابل صورتتان قرار دهید خطوطی وسط دو کف دست کنار هم قرار می‌گیرد که حقایق جالبی را راجع به شما بازگو می‌کند. این خطوط در یک راستا قرار می‌گیرند و یا بالاتر یا پایین‌تر از یکدیگر قرار می‌گیرند و هر کدام از این وضعیت‌ها گویای اطلاعات جالبی است.

اگر این خطوط در یک راستا قرار بگیرند

شما فردی آرام، حساس هستید و حس ششم خوبی دارید و به طور معمول از وقایع ناگهانی و تصادفی بیزار هستید. شما احتمالا با فردی ازدواج می‌کنید که بیشتر از سایر افراد مورد اعتماد و اطمینان قرار دارد. این بدان معنی است که خانواده شما نیز شریک زندگی شما را که شما آن را انتخاب کرده‌اید تایید می‌کنند و این فرد مورد قبول افراد باتجربه است.

اگر خط دست راست بالاتر باشد

شما بسیار بیشتر از افراد دیگر مورد تشویق و تایید افراد مسن و بزرگسال قرار می‌گیرد. امکان دارد که با فردی ازدواج کنید که از شما بزرگ‌تر باشد. شما قادر هستید که حس و حال افراد دیگر را به خوبی تشخیص دهید و به آنچه افراد دیگر راجع به شما فکر می‌کنند بی‌اهمیت هستید. این بدان معنا است که شما زیاد از استانداردهای اجتماعی پیروی نمی‌کنید و بیشتر پیرو باورها و استاندارهای شخصی خود هستید.

اگر خط دست چپ بالاتر باشد

شما فردی پرخاشگر و پرچالش هستید و ترجیح می‌دهید عشقی آتشین را تجربه کنید. امکتن دارد که شما با دانش‌جو یا فردی ماملا غربیه و خارجی ازدواج کنید. به احتمال زیاد شما پسری خوش‌تیپ یا دختری بسیار زیبا و ملیح هستید. این بدان معناست که این گونه افراد نترس هستند و خواهان ماجراجویی‌های عشقی و راه‌های غیر معمول هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها