تولد دوقلو های متفاوت با 3 ماه اختلاف سنی ! + عکس

شاید باورش بسیار سخت باشد، اما به طور عجیب و باورنکردنی دوقلوهایی با اختلاف 3 ماه از هم متولد شدند.

تولد دوقلو های متفاوت با 3 ماه اختلاف سنی ! + عکس

شاید تا به حال به این فکر کرده اید که کودک دوقلو داشته باشید زیرا با هم به دنیا می آیند و بزرگ می شوند اما ظاهرا استثنائاتی وجود دارد که شاید باورکردنی هم نباشد در این بخش از نمناک به آن می پردازیم . دوقلوهای دختر که تصاویرشان را در بخش سرگرمی مشاهده می کنید با فاصله 3ماهه از یکدیگر درسالهای متفاوت متولد شدند آیا تا به حال چنین چیزی را شنیده بودید !


دخترها در بیمارستان هولیدی در کلن آلمان با فاصله 97 روزه به دنیا آمدند پزشکان معتقد بودند این رویداد باید ثبت جهانی شود. مامان اکسانا در 17 نوامبر 2018 وقتی نوزاد او 28 هفته داشت فارغ شد نوزاد تنها 900 گرم وزن داشت نوزاد دیگر مدت زیادی منتظر ماند تا بتواند دوباره خواهرش را ببیند اما او وزنی معادل 3.7 کیلوگرم داشت.

اگرچه نادر است، بعید است که دوقلوها در روز یا حتی هفته متفاوت به دنیا بیایند بعد از زایمان اولین نوزاد درد زایمان متوقف شد پزشکان به این نتیجه رسیدند که مادر باید به حاملگی خود ادامه دهد.

یکی از سخنگویان بیمارستان گفت:" پس از زایمان اولین نوزاد رحم زن دوباره بسته شد و نوزاد متولد نشده ممکن است در رحم او بماند. رئیس بیمارستان گفت:شرایط خوب بود و می خواستیم سعی کنیم نوزاد دوم تا جایی که ممکن است در رحم رشد کند.

دوقلوهایی که با اختلاف سنی از هم به دنیا آمدند
با فاصله 97 روزه بین آن ها تصور می شود این دوقلوها ممکن است رکورد جهانی داشته باشند براساس تحقیقات انجام شده توسط این بیمارستان رکورد ثبت شده قبلا فاصله 87 روزهه در ایرلند در سال 2012 بود.

پزشک دیگری افزود:این یک مورد نادر برای کلینیک زایمان ما نیز هست، اما اولین بار نبود که دوقلوها در روزهای مختلف در بیمارستان به دنیا می آمدند.

" اما تفاوت زمانی 97 روز برای ما و همچنین در سراسر جهان خاص است." نوزاد کوچک مجبور بود چند هفته اول را در واحد مراقبت های زایمان در بیمارستان سپری کند تا زمانی که به اندازه کافی قوی شود که به خانه برود. هم اکنون هر دو دختر 5.7 کیلوگرم وزن دارند و خوب هستند.

تولد دوقلوهای بسیار عجیب در بیمارستان هولیدی
این سخنگو افزود:" این دو دختر در خانه خانوادگی خود هستند و سالم بزرگ خواهند شد."

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها