نورپردازی ۱۲ میدان اصلی شهر به مناسبت میلاد ولیعصر (عج)

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نورپردازی ۱۲ میدان اصلی پایتخت به مناسبت جشن میلاد ولیعصر (عج) خبر داد.

نورپردازی ۱۲ میدان اصلی شهر به مناسبت میلاد ولیعصر (عج)

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح برنامه‌های شهرداری تهران به مناسب جشن میلاد حضرت مهدی (عج) پرداخت و اظهار کرد: نورپردازی در دو محور خیابان حضرت ولیعصر (عج) از راه‌آهن تا چهارراه پارک وی و از این مسیر تا میدان تجریش به صورت خاص انجام شده است؛ اگر چه این مسیر از قبل نورپردازی شده بود، اما در این ایام مجددا نورپردازی‌ها مرمت و بازپیرایی می‌شوند تا جشن و شادی بیشتری در این خیابان به وجود آید.

وی با اشاره به نورافشانی در برخی از میدان‌های شهر عنوان کرد: به مناسب نیمه شعبان، میدان ولیعصر (عج) نورپردازی خواهد شد. همچنین، نورپردازی محور شریعتی، خیابان‌های و انقلاب و امام حسین (ع) تکمیل می‌شود.

به گفته ضرغامی در ۱۲ میدان اصلی شهر تهران به نیت دوازده امام نورپردازی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه مناطق ۲۲ گانه با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان زیباسازی، میادین و معابر اصلی مناطق را نورپردازی خواهند کرد، گفت: در این ایام هیئات مختلف معمولا به مناسبت نیمه شعبان اقداماتی را انجام می‌دهند؛ یکی از فعالیت‌های شهرداری تهران این است که تا آن جایی که امکان دارد شرایط را برای فعالیت‌های گروه‌های مردمی مهیا کند و با تسهیلات حداقلی که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد جشن‌هایی از این شکل با شور و نشاط بیشتری برگزار شود.

ضرغامی با بیان اینکه تبلیغات محیطی جشن میلاد از روز چهارشبه در سطح شهر تهران آغاز شده است، تصریح کرد: این تبلیغات ادامه‌دار است و شرکت‌های فرهنگی و تجاری تلاش می‌کنند تا تبلیغات به شکل گسترده در شهر مشاهده شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها