پایان فرار ۶ساله سارقان دلفینی

هوشیاری یک شهروند و اقدام به‌موقع پلیس مشهد دست دزدان تجهیزات پزشکی را رو کرد.

پایان فرار ۶ساله سارقان دلفینی

به گزارش مشهد فوری ،ظهر دوشنبه مردی سراسیمه وارد کلانتری جهاد مشهد شد و پس از مراجعه به افسر نگهبان مدعی شد که سارق لوازم پزشکی سرقتی خود را شناسایی کرده است و خواستار رسیدگی به پرونده‌اش شد.
افسر نگهبان پس از دعوت به آرامش شاکی از او خواست تا جزئیات دقیق‌تری درباره این ماجرا در اختیارشان قرار بدهد و مرد جوان در برگه اظهاراتش نوشت که ۶سال پیش فردی ناشناس با دستبرد به خودرو او مقدار ۵٠میلیون تومان لوازم پزشکی‌اش را سرقت کرده و متواری شده است.

بعد از تشکیل اولیه پرونده موضوع برای رسیدگی در اختیار دایره تجسس کلانتری میدان جهاد قرار گرفت و مال‌باخته با تشریح جزئیات این حادثه به افسر پیگیری‌کننده شکایتش گفت: «‌چند سالی است که در حوزه خرید و فروش لوازم پزشکی فعالیت دارم. ۶سال پیش تعدادی لوازم را داخل ماشین گذاشتم و قرار بود به مغازه انتقال دهم که در بین راه برای انجام کاری در محدوده میدان جانباز توقف و خودرو سواری‌ام را در گوشه‌ای از خیابان پارک کردم. بعد از مراجعه متوجه شکسته شدن شیشه یکی از درهای خودرو شدم و بعد از بررسی فهمیدم که لوازم پزشکی‌ام سرقت شده‌اند. بلافاصله با پلیس١١٠تماس گرفتم و بعد از حضور تیم گشتی پلیس و تنظیم اولیه گزارش سرقت برای پیگیری پرونده‌ام به کلانتری آبکوه معرفی شدم که هنوز پرونده این سرقت در آن مجموعه در جریان است.»

مرد جوان ادامه داد: «روز دوشنبه بعد از ۶سال در حال بررسی سایت دیوار بودم که آگهی فروش لوازم پزشکی را مشاهده کردم و پس از بررسی اجمالی تصاویر منتشر شده دریافتم لوازم مورد نظر اقلامی هستند که در سیزدهم مرداد ماه سال‌٩٢ از من سرقت شده است. پس از مشاهده این تصاویر بلافاصله به پلیس مراجعه کردم تا ضمن به دست آوردن مال از‌دست‌رفته‌ام، دست سارقان این پرونده را نیز برای قانون رو کنم.»

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها