جلالی: برد را به هواداران تقدیم می کنم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: از همه هواداران که در این باران از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم.

جلالی: برد را به هواداران تقدیم می کنم

مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پدیده اظهار داشت:بازی بزرگی داشتیم آن هم در مقابل تیمی که بهترین فوتبال را در لیگ بازی می‌کند. دیدید چقدر راحت در زمین یکدیگر را پیدا می‌کردند ولی ما تمرینات خوبی در این هفته داشتیم. در کل دو نیمه توپ را به آنها دادیم ولی موقعیتی به حریف ندادیم.

وی افزود: با همه وجود از بازیکنان مخلص و نجیب تیم تشکر می‌کنم. من بازیکن زیاد داشتم ولی واقعا به این بازیکنان علاقه دارم. از همه هواداران که در این باران از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم.

جلالی در خصوص داوری گفت: داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت.


سرمربی نساجی در خصوص اینکه بازیکنانش در زدن ضربات آخر دقت نداشتند گفت: وقتی ما در حالی که با یک تیم بازی داریم باید اولویت بندی داشته باشیم.دیدید حریف را در کنترل داشتیم، ۳ بازیکن هجومی ما امروز انرژی زیادی خرج کردند و شاید همین موضوع باعث شد در زدن ضربات آخر کم آورده باشند. شاید این تاکتیک من باشد، من از آنها می‌خواهم دائم در رفت و آمد باشند. امروز دافه بیشتر از ۱۲ کیلومتر دویده است، نظری و آشوری هم همینطور. ما کمبودهایی داریم ولی باید کمبودها را به نوعی پر کنیم.


وی در خصوص اینکه گفته می‌شود روی مهدی نظری خطا صورت گرفته است گفت: من ‌آن صحنه را دقیق نمی‌دانم ولی در کل داوری خوب قضاوت کرد.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها