بارش برف مناطق کوهستانی گیلان را سپیدپوش کرد

ورود سامانه سرد و بارشی از عصر روز گذشته به استان گیلان برخی از مناطق کوهستانی این استان را سپیدپوش کرد.

بارش برف مناطق کوهستانی گیلان را سپیدپوش کرد

بارش برف مناطق کوهستانی استان گیلان را سپیدپوش کرد.

سرپرست پیش بینی هواشناسی گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه سرد و بارشی از عصر روز گذشته وارد این استان شده که بارش‌ها در مناطق جلگه‌ای به صورت باران و مناطق کوهستانی بالای ۱۸۰۰ متر به صورت برف است.

مازیار غلامی افزود: بر اساس این پیش بینی‌ها دمای استان گیلان نیز بین ۵ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد و بارش‌ها نیز تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و طغیان مسیل نیز دور از انتظار نیست.

غلامی مه آلودگی هوا و وزش باد را از دیگر پدیده‌های جوی در روزهای آینده در استان گیلان عنوان و بیان کرد: سرعت وزش باد در گیلان به ویژه در سواحل دریای خزر به ۳۵ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

بارش برف در ۲۰ روستای منطقه اشکورات رودسر

بخشدار رحیم آباد رودسر در همین رابطه از بارش برف بهاری در ۲۰ روستا منطقه اشکورات این بخش خبر داد و اظهار کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی با نفوذ سامانه سرد و بارشی بیشتر مناطق کوهستانی شهرستان رودسر شاهد بارش باران و برف هستند.

فرشاد شریفی گفت: بارش برف در ارتفاعات منطقه اشکورات بخش رحیم آباد شهرستان رودسر از بامداد جمعه آغاز و هم اکنون نیز به صورت پراکنده در این مناطق ادامه دارد.

بارش برف ۱۵ سانتی متری در محور اسالم به خلخال

برف ارتفاعات کوهستانی شهرستان تالش را نیز سپیدپوش کرده است.

در این رابطه رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش در گفتگویی اظهار کرد: بارش‌ها از ساعت ۴ بامداد صبح امروز آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

غلامحسین بخت شاهی ارتفاع برف در محور اسالم به خلخال را ۱۵ سانتی متر عنوان کرد و از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست زنجیر چرخ و دیگر وسایل گرمایشی را به همراه داشته باشند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها