انصاری برای درمان به دبی می‌رود؟

در صورتی که باشگاه پرسپولیس 15 هزار درهم بپردازد مدافع مصدوم این تیم در دبی حدود 10 روز به وضعیت پای آسیب‌دیده خود خواهد پرداخت.

انصاری برای درمان به دبی می‌رود؟

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با الاهلی عربستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز راهی امارات خواهد شد و قرار است محمد انصاری مدافع این تیم که در فینال لیگ قهرمانان آسیا با پارگی رباط روبرو شده بود هم در این سفر پرسپولیسی‌‌ها را همراهی کند.

انصاری که تا پایان فصل نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود قصد دارد در سفر به دبی اقدامات درمانی خود را انجام دهد چرا که در دبی یک دستگاه پزشکی قرار دارد که بسیار پیشرفته است و نمونه آن در ایران وجود ندارد. این دستگاه قادر است با اشعه مصدومیت را برطرف کند و حتی شکستگی استخوان را هم بدون نیاز به گچ گرفتن درمان می‌کند.

در صورتی که باشگاه پرسپولیس بتواند مبلغی در حدود 15 هزار درهم را به انصاری بپردازد این بازیکن حدود 10 روز در دبی خواهد ماند تا اقدامات پیشرفته پزشکی را روی پای مصدوم خود انجام دهد. همانطور که پیش از این امید ابراهیمی و آرش افشین دو بازیکن فوتبال کشورمان در این مرکز پزشکی و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته مصدومیت خود را بهبود بخشیدند. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز مبلغ عمل جراحی انصاری را هم به پرداخت نکرده و تنها بخشی از این پول را به این بازیکن داده‌اند. حالا باید دید در این روزها آیا باشگاه پرسپولیس قادر است این پول را به انصاری بدهد یا نه.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها