اولین حرکت ذوبی ها پس از خلع سلاح آذری

پس از سال ها برای اولین بار پس از دیدار مهمی که از سوی ذوبی ها میزبانی شد، سعید آذری را در لباس سخنگوی تیم ندیدیم.

اولین حرکت ذوبی ها پس از خلع سلاح آذری

سال ها پیش و بعد از حضور آذری در راس کادرمدیریتی ذوبی و موفقیت های این تیم در ایران و آسیا، دوره حضور این مدیر در اتاق مدیریت عامل این باشگاه به سر آمد و وی راه خروج را در پیش گرفت. این اتفاق تا حدودا 5، 6 سال پیش ادامه داشت که در نهایت به دوران افول ذوبی ها و حتی خطر سقوط آنها به لیگ دسته اول ختم شد و در بدترین زمان ممکن باز هم سعید آذری پای کار آمد و توانست به مانند قبل ذوبی ها در جمع تیم های مدعی قرار دهد.
حالا این بار هم همان شرایط اما به گونه ای دیگر در حال افتادن است و در حالا که چندی پیش رای خروج وی از هیات مدیره باشگاه صادر شد این روزها می بینیم که وی بلندگوی باشگاه را نیز تحویل داده است تا اولین حرف های مسئولان تیم پس از سال ها توسط کسی غیر از آذری به گوش مردم و رسانه ها برسد.
هر چند که سخنگوی ذوبی ها برکناری آذری از مدیریت باشگاه را قطعا تکذیب کرد اما همین که پس از سال ها مدیری مانند آذری در راس کار باشد و بلندگوی باشگاه در دست شخص دیگر، خود معانی متفاوتی دارد و در نتیجه می توان گفت، اولین حرکت مدیران ذوب آهنی از خلع سلاح سعید آذری روز گذشته و پس از بازی برابر پرسپولیس انجام شد.
احمد جمشیدی عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن و سخنگوی جدید این باشگاه است که روز گذشته و پس از دیدار برابر پرسپولیس در جمع رسانه ها درباره آخرین وضعیت تیم به صحبت پرداخت. جمشیدی برکناری آذری از مدیرعاملی باشگاه را تکذیب کرد و گفت: آذری در سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن، با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان نیز پشتیبان باشگاه است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها