انتشار پاسخ رسمی سامسونگ درباره مشکل نمایشگر گلکسی فولد

پاسخ رسمی شرکت سامسونگ درباره مشکلات نمایشگر گلکسی فولد که برخی از بررسی‌کننده‌های این گوشی با آن‌ها برخورد کرده بودند منتشر شد. صفحه نمایش سامسونگ گلکسی فولد با مشکلات عجیبی رو به رو شده است.

انتشار پاسخ رسمی سامسونگ درباره مشکل نمایشگر گلکسی فولد

اولین سری گوشی های هوشمند منعطف سامسونگ روز دوشنبه (بیست و ششم فروردین) توسط این شرکت عرضه شد. تعدادی از این محصولات به منظور بررسی تخصصی در اختیار چند وب سایت فعال در حوزه فناوری قرار گرفت. در حالی که فریاد خوشحالی کاربران به خاطر معرفی چنین محصولی به دنیای تکنولوژی، گوش همه را کر کرده بود، انتشار گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد همه را مبهوت کرد!

مشکلات نمایشگر گلکسی فولد سامسونگ
صفحه نمایش چند دستگاه گلکسی فولد در اختیار وب سایت‌های بررسی‌کننده آن همچون The Verge ،CNBC ،Bloomberg و Marques MKBHD Brownlee، طوری بعد از یک الی دو روز استفاده خراب شد که امکان استفاده از آن دیگر وجود نداشت. تنها پنج نمایشگر گلکسی فولد طی بررسی‌ها آسیب دیده بود،‌ اما اخبار مربوط به این اتفاقات به سرعت در همه جا پیچید.

این مشکل زمانی دردسرساز می‌شود که بدانید میزان تقاضا برای خرید سامسونگ گلکسی فولد بیش از حد تصور بوده است! به عبارتی تعداد زیادی کاربر، 2 هزار دلار برای خرید اولین گوشی منعطف دنیا هزینه کرده‌اند، پس برخورد به مشکل برایشان گران تمام خواهد شد.

بعد از این که مسعود فیاضی درباره مشکلات نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد اظهار نظر کرد، این مرتبه نوبت به خود شرکت سامسونگ رسید تا بدون تاخیر، به اخبار درباره مشکلات نمایشگر گلکسی فولد واکنش نشان بدهد. این گزارش در وب سایت The Verge منتشر شد.

بر اساس پاسخ سامسونگ، تعداد محدودی از نسخه‌های اولیه گلکسی فولد به منظور بررسی تخصصی در اختیار چند رسانه‌ خبری قرار گرفته بود. در ادامه، گزارش‌هایی درباره نمایشگر اصلی نمونه‌های اولیه ارائه شده به دست آ‌ن‌ها رسید و شرکت قصد دارد دستگاه‌های آسیب دیده را به صورت دقیق مورد بررسی قرار بدهد تا ایرادشان کاملا مشخص شود.

بر اساس گزارش سامسونگ، برخی بررسی‌کننده‌ها، به خراب شدن نمایشگر بعد از جدا کردن لایه پلیمری محافظ روی آن اعتراف کردند! به عقیده سازنده، محافظی که روی صفحه نمایش سامسونگ گلکسی فولد قرار دارد یک محافظ عادی نیست و بخشی از خود صفحه نمایش محسوب می‌شود، به طوری که جدا کردنش، سبب ناقص شدن و آسیب شدن به پنل خواهد شد.

جدا کردن این محافظ و در ادامه زدن مایعات چسبناک (همچون چسب گلس‌های متداولی که روی نمایشگر گوشی های هوشمند قرار می‌دهیم) به نمایشگر گلکسی فولد آسیب خواهد رساند. متاسفانه رسانه‌های خبری که این گوشی برای بررسی در اختیارشان قرار داشت، از موضوع یاد شده بی‌خبر بودند، به همین دلیل با فرض عادی بودن محافظ، که روی نمایشگر تمامی گوشی های هوشمند آکبند قرار دارد، آن را جدا کردند. سامسونگ اعلام کرد برای جلوگیری از بروز مشکلات مشابه، به مشتریان درباره عدم جداسازی محافظ پلیمری نمایشگر گلکسی فولد هشدار خواهد داد.

این در حالی است که به عقیده برخی وب سایت‌های بررسی‌کننده گوشی، محافظ نمایشگر گلکسی فولد خود به خود از جا کنده شده و در ادامه فقدان آن، سبب آسیب رسیدن به پنل شده است. باید منتظر ماند تا دید بررسی‌های موشکافانه سامسونگ چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

منبع: گجت نیوز

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها