سپاه و ارتش در سیل گلستان کارهای نشدنی را اجرایی کردند

ارشد نظامی ارتش ‌در استان گلستان با بیان اینکه فرق بین ارتش و سپاه تنها در رنگ لباس است، گفت: سپاه و ارتش در حادثه اخیر که در استان به وقوع پیوست نشان دادند که دو نیروی مکمل همدیگر هستیم و می‌توانیم کارهای نشدنی را در بحران‌ها شدنی کنیم.

سپاه و ارتش در سیل گلستان کارهای نشدنی را اجرایی کردند

امیر سرتیپ 2 محمد غفاری امروز در دیدار با فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اظهارداشت: فرق بین ارتش و سپاه فقط فرق در رنگ لباس است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دین، مذهب و رهبری و فرماندهی، ملت و اهداف مشترک بوده و پشتیبان همدیگر هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 با اشاره به تلاش‌های نیروهای مسلح در سیل اخیر بیان داشت: سپاه و ارتش در حادثه اخیر که در استان به وقوع پیوست نشان دادند که دو نیروی مکمل همدیگر هستیم و می‌توانیم کارهای نشدنی را در بحران‌ها شدنی کنیم.

وی گفت: یکی از کارهای بزرگ سپاه احداث کانال بندولی برای جلوگیری از سیلاب‌های احتمالی در آینده و لایروبی کانال ملت در شهر گمیشان بود که سبب خروج سریع‌تر آب از شهر شد. همه این اقدامات با همکاری و تعامل سپاه و ارتش انجام شده است.

امیر غفاری با بیان اینکه هدف استراتژیک سپاه و ارتش یکی بوده و آن نابودی رژیم صهیونیستی است، افزود: سپاهیان و ارتشی‌ها جلوی زیاده خواهی‌های استکبار را خواهند گرفت و امیدواریم با تلاش‌هایمان، حرف مقام معظم رهبری مبنی بر پایان عمر رژیم منحوس صهیونیستی هرچه سریع‌تر به وقوع بپیوندند و عمر این رژیم را کوتاه‌تر کنیم.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها